וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר דרוכה: "נצטרך להביא מעצמנו משהו שעוד לא הבאנו השנה"

27.11.2017 / 10:10

בקבוצה מהבירה מוכנים להפועל באר שבע אך מודים: "הם פייבוריטים, כל שחקן יצטרך לתת מעצמו יותר כדי שיחד עם הדחיפה של טדי נוכל לנצח". בני בן זקן עדיין מתלבט בנוגע לחוליית הקישור

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים תפגוש הערב (שני) את הפועל באר שבע, ובקבוצה מהבירה נותנים הרבה כבוד ליריבה, אלופת השנתיים האחרונות. שחקנים בכירים בקבוצה אמרו אתמול: "נכון להיום באר שבע קבוצה טובה ומאורגנת יותר מאיתנו. אנחנו לא יציבים ונצטרך להביא מעצמנו משהו שעוד לא הבאנו השנה, כולם צריכים לעבוד על המגרש ולעשות לבאר שבע חיים קשים, כדי שיחד עם הדחיפה של טדי נוכל לנצח".

עוד בנושא

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: אוגו צפוי להיות כשיר, קונטה יפתח כמגן?
איתי שכטר מוכן: "באר שבע אף פעם לא מרימה ידיים"
ברק בכר: "בשנה שעברה היינו הרבה יותר חזקים, אבל אנחנו במצב טוב"

דן איינבינדר שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
פוגש את האקסית. דן איינבינדר/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה גם שוחחו אתמול על היחס שעשוי לקבל דן איינבינדר הערב ואמרו: "הקהל לא חייב לעודד אותו אבל בטח שלא לקלל, הוא היה הקפטן כאן והיה מנהיג והשחקן הכי מחוייב שיש וצריכים לכבד אותו". עדיין, נראה כי לפחות חלק מהקהל לא יעשה לקפטן לשעבר חיים קלים הערב.

בצד המקצועי, נראה כי גם לאחר האימון המסכם בני בן זקן עדיין לא מצא את הנוסחה איתה הוא רוצה לפתוח בקישור הערב. אתמול שוב נוסה קישור הכולל שלושה שחקנים בעלי אופי הגנתי- דוד קלטינס, פול אדגר וקלאודמיר, אך במהלך האימון הוחלף אדגר באריק סאבו. במידה ובית"ר תרצה להסיט את קלטינס לעמדת המגן הימני ולפתוח עם קישור שכולל את אדגר, קלאודמיר וסאבו, היא תצטרך לוותר על זר במשבצת אחרת, מרסל הייסטר או ז'אורז'יניו, מה שכרגע נראה כסיכוי קלוש שיקרה. אגב, בן זקן תכנן אתמול אסיפה לקראת המשחק אך היא נדחתה להיום לפני המשחק.

שאטלים עבור אוהדי בית"ר ייצאו מחניון "בייט" (גבעת מרדכי) וחניון הר הרצל (תחנת הרכבת הקלה). עבור אוהדי הפועל ב"ש בחניון גן החיות התנכ"י- שם גם תוצב קופה לרכישת כרטיסים עבור אוהדי הפועל ב"ש. עבור אוהדי בית"ר נפתחה באצטדיון "טדי" היום מהשעה 12:00 עד לשעה 20:00 ומחר תפתחנה קופות החל מהשעה 12:00 באצטדיון. 20 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק הערב, מהם יותר מ-4,000 אוהדי באר שבע. עדיין נותרו כרטיסים לאוהדי בית"ר ליציע הצפוני.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully