וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו סיכם עם החרדים: הכדורגל הישראלי ימשיך לפעול בימי שבת

ראש הממשלה סיכם עם ראשי הסיעות החרדיות כי משחקי הכדורגל הישראלי ישמרו במתכונתם הנוכחית, על אף העתירה שהוגשה מצד כמה שחקנים פעילים שביקשו שלא לקיים משחקים במהלך השבת

עריכת וידאו: ניר חן

הסאגה סביב קיום משחקי הכדורגל הישראלי בימי שבת הגיעה לסיומה. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע הערב (ראשון) להסכם עם ראשי הסיעות החרדיות על מתן היתר כללי לפעילות הענף, על אף עתירה לבג"ץ בנושא שהגישו שחקנים מכמה קבוצות.

בשבוע שעבר נחשף בוואלה! NEWS כי הוועדה הבין-משרדית לבחינת קיום משחקים בשבת בענף הכדורגל התריעה מפני נזק של כ-24 מיליארד שקלים אם אלה ייפסקו. בין היתר צוין בדוח הוועדה כי הפסקת משחקים בשבת תפגע במעמדה של ישראל בענף הכדורגל הבינלאומי, זאת בשל היעדרות ממשחקים במסגרות של הארגונים פיפ"א ואופ"א במקרה שאלה יחולו ביום המנוחה.

הצדדים הגיעו להסכם כחלק מהסכמות כלליות בנוגע ל"משבר השבת" שאיים על יציבות הקואליציה. בין היתר, סוכם כי מרכולים בתל אביב לא יסגרו בשבת, וכן הוסכם לעגן בחוק שיקולי "מסורת ישראל" במתן היתרי עבודה בשבת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר לאחר ההגעה להסכמות עם המפלגות החרדיות: "הממשלה בראשות הליכוד היא הממשלה הטובה ביותר למדינת ישראל. הקואליציה חזקה ויציבה. נמשיך לעבוד יחד למען אזרחי ישראל".

שחקן בית"ר ירושלים איתי שכטר חוגג. ברני ארדוב
ממשיכים כרגיל. שכטר חוגג עם כיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully