וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון במקום השלישי, 1:3 להפועל פתח תקוה בהרצליה

הכתומים גברו 1:2 בחוץ על בית"ר תל אביב רמלה והשיגו ניצחון שביעי בשמונה משחקים. דני גולן צפה מהיציע בברנקו מיכאילוביץ' כובש שלושער מול האחרונה, 0:1 לרמת השרון על עירוני נשר

יוסי ציפקיס

המחזור ה-11 בליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם עלייתה של הפועל ראשון לציון למקום השלישי בזכות 1:2 בחוץ על בית"ר תל אביב רמלה. ברנקו מיכאילוביץ' כיכב עם שלושער ב-1:3 של הפועל פתח תקוה על מכבי הרצליה האחרונה, שלפחות התנחמה בהפסד הביתי של עירוני נשר הלפני אחרונה 1:0 להפועל ניר רמת השרון.

שחקן הפועל תל אביב טל בנש, שחקן הפועל ראשון לציון אוגו אוזוצ'וקו. קובי אליהו
שער ובישול בניצחון של ראשון לציון. אוגו אזוצ'וקוו/קובי אליהו

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל ראשון לציון 2:1

ניצחון שביעי בשמונת המחזורים האחרונים לקבוצה של ניר ברקוביץ', שמסיימת את המחזור במקום השלישי ובמרחק נקודה בלבד מהפועל תל אביב השנייה. אוגו אזוצ'וקוו בישל לגיל יצחק בדקה ה-45 וכבש בעצמו את שער הניצחון בדקה ה-64, אחרי שוויון זמני של דור ג'אן בפנדל בדקה ה-53. שער הליגה התשיעי של ג'אן לא מנע מרמלה הפסד ראשון מאז מונה זיו אריה למאמן.

מכבי הרצליה - הפועל פתח תקוה 3:1

המאמן החדש דני גולן לא עבר בבקרת התקציבים וצפה מהיציע בשחקניו קוטעים רצף של שישה משחקים ללא ניצחון. ברנקו מיכאילוביץ', שחיכה כל כך הרבה זמן לשער הבכורה שלו בקדנציה השנייה בהפועל פתח תקוה, נהנה מבישול של שלומי חנוכה בדקה ה-25, השלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-82 אחרי שאור ברוך נתפס ברחבה וחתם עם השלישי בדקת הסיום. יוסי שבחון ערך בכורה במכבי הרצליה והשווה זמנית מול האקסית בדקה ה-66, אך לא הצליח להעניק לנועלת הטבלה ניצחון ביתי ראשון על המלאבסים מאז דצמבר 1997.

עירוני נשר - הפועל ניר רמת השרון 1:0

ניצחון שלישי ברציפות לקבוצה מהשרון, שקפצה למקום השישי ובשבוע הבא תארח את הפועל תל אביב. קייס גאנם הכריע את המשחק בדקה ה-47, ולמרות הרחקתו בדקה ה-61 הצליחה רמת השרון לשמור על היתרון במשחק שנערך בנצרת עילית. עירוני נשר נותרה במקום הלפני אחרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully