וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: המבורג הביסה 0:3 את הופנהיים, עוד הפסד לקלן האחרונה

המחזור המפתיע בבונדסליגה נמשך: שער עצמי של אקפוגומה (6) ושערים של פיליפ קוסטיץ' (75) וגידאון יונג (83) סידרו ניצחון להמבורג. ודאד איבישביץ' כבש צמד ב-0:2 של הרטה על קלן

יאן-פיטה ארפ שחקן המבורג. AP
ארפ חוגג את השער העצמי/AP

המחזור ה-13 בבונדסליגה, שהיה רווי בהפתעות, סיפורים ודרמות, הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שני משחקים. בראשון הצליחה המבורג להביס 0:3 את הופנהיים. נועלת הטבלה קלן הפסידה בבית 2:0 להרטה ברלין.

המבורג - הופנהיים 0:3

מי היה מאמין? הקבוצה של מרקוס גיזדול כבר עם ניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים. המבורג, שנראתה רע מאוד מאז פתחה את העונה עם שני ניצחונות והפסידה בשבעה משמונת המשחקים שבאו לאחר מכן, הצליחה לרשום ניצחון גדול שהקפיץ אותה אל המקום ה-15 מעל הקו האדום. הופנהיים נותרה במקום השביעי עם 20 נקודות.

השער הראשון של המבורג הגיע בדקה השישית. דוגלאס סנטוס קיבל כדור טוב בצד שמאל ויישר ליאן-פיטה ארפ, שהמתין במרכז, קווין אקפוגומה מהופנהיים ניסה להקדים את החלוץ הצעיר אבל בעט את זה לשערו שלו, 0:1 למארחת. פיליפ קוסטיץ' הכפיל את התוצאה עם כדור חופשי מצוין בזמן שהחומה רק התארגנה וקבע 0:2 בדקה ה-75. HSV כבשה את השלישי בדקה ה-88 כשקוסטיץ' פרץ יפה משמאל והגביה למרכז, שם המתין דניס דיקמאייר שהוריד עם הראש לגידאון יונג שהגיע מאחור ובעט מ-12 מטר חזק לפינה כדי לקבוע 0:3 ענק.

ודאד איבישביץ' שחקן הרטה ברלין חוגג שער. AP
פגש את היריבה המועדפת. ודאד איבישביץ'/AP

קלן - הרטה ברלין 2:0

ודאד איבישביץ' פגש את הקבוצה האהובה עליו, כבש צמד והותיר את קלן ללא ניצחון אחרי 13 מחזורים. היחידה פרט לבנבנטו האיטלקית שעדיין לא ניצחה באחת מחמש הליגות הבכירות. החלוץ הבוסני דחק מקרוב בדקה ה-17 אחרי השמטה איומה של טימו הורן, ובדקה ה-64 דייק מהנקודה הלבנה כדי להקפיץ את הרטה ברלין למקום ה-11. איבישביץ' עם 10 שערים בקריירה מול קלן - יותר מאשר מול כל יריבה אחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully