וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: נבחרת צרפת זכתה בתואר לראשונה מאז 2001

לוקא פוי (18) עשה את העבודה מול סטיב דארסי (76) עם 3:6, 1:6, 0:6 מוחץ שסידר 2:3 במפגש. צרפת עם זכייה עשירית בתולדותיה. עוד קודם לכן, דויד גופן איזן ל-2:2 אחרי 6:7 (5), 3:6, 2:6 על צונגה

נבחרת צרפת חוגגת זכייה בגביע דייויס. רויטרס
עשו את זה. הצרפתים חוגגים/רויטרס

נבחרת צרפת זכתה הערב (ראשון) בגביע הדייויס בפעם העשירית בתולדותיה והראשונה מאז 2001, לאחר שגברה על בלגיה 2:3 בתום מפגש מרתק באצטדיון הכדורגל בליל, שהיה מלא ב-27,500 צופים נלהבים משני המחנות. עם הזכייה העשירית שלה, השתוותה צרפת לבריטניה שבמקום השלישי בטבלת כל הזמנים (ארצות הברית ראשונה עם 32 זכיות, אוסטרליה שנייה עם 28). הבלגים, מנגד, רשמו הפסד שלישי בגמר השלישי בהם הם לוקחים חלק.

עד הערב גם לצרפת היה רצף של שלושה הפסדים בגמר, אולם מי שעשה את העבודה וקטע אותו היה לוקא פוי (18), שניצח את סטיב דארסי (76) 3:6, 1:6, 0:6. פוי, שהפסיד לדויד גופן ביום המשחקים הראשון, הציג טניס נהדר, ניצל שש מאפשרויות השבירה שלו ולא אפשר לבלגי ולו אפשרות שבירה אחת בדרך לניצחון המתוק, שהוביל לחגיגות של הכחולים.

עוד קודם לכן, דויד גופן, הטניסאי הבכיר בהתמודדות כולה שמדורג שביעי בעולם, ניצח 6:7 (5), 3:6, 2:6 את ג'ו ווילפריד צונגה (15) וקבע 2:2.

המערכה הראשונה בין שני גופן לצונגה הייתה שקולה מאוד כשלמרות הרבה אפשרויות שבירה שניהם מצליחים לשמור על ההגשות שלהם לאורך כולה. בשובר השוויון הצליח גופן לגלות עדיפות ועם מיני שבירה אחת יותר מיריבו זכה בשובר השוויון ובמערכה כולה עם 6:7 (5). במערכה השנייה הצליח גופן להשיג שבירה אחת כדי לעלות ל-2:4 ולנעול את המערכה ב-3:6. המערכה השלישית כבר הייתה מירוץ של סוס אחד, ואנחנו כמובן מתכוונים לגופן. הבלגי הדינמי היה טוב בהרבה מצונגה העצבני, שבר את ההגשות שלו פעמיים וניצח 6:7 (5), 3:6, 2:6. זה הניצחון ה-21 של גופן במשחקי יחידים בגביע דייויס מתוך 24 בהם שיחק. שלושת היחידים שניצחו אותו היו אנדי מארי מבריטניה, אנדריי גולובב מקזחסטן (10:12 במערכה החמישית) ו-ויקטור טרויצקי.

לוקה פוי, נבחרת צרפת, חוגג זכייה בגביע דייויס. רויטרס
עמד בלחץ. פוי/רויטרס
לוקה פוי, נבחרת צרפת, מנחם את סטיב דארסי, נבחרת בלגיה. רויטרס
פוי מנחם את דארסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully