וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג מוקדמות המונדובאסקט: נבחרת איי הבתולה נעלה את החלון, אסטוניה התאוששה נגד בריטניה

28.11.2017 / 6:00

שלושה ימים אחרי שחטפו 20 הפרש מנבחרת ישראל, האסטונים התאוששו עם ניצחון ביתי 70:73 והם חזק בתמונת העלייה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם. איי הבתולה ניצחה את ניו זילנד במשחק האחרון של החלון

ננו גינזבורג מאמן נבחרת צ'כיה. אתר פיב"א, אתר רשמי
הוא עם מאזן מושלם. ננו גינזבורג/אתר רשמי, אתר פיב"א

יום שלישי, 05:00 - איי הבתולה נעלו את החלון

117 שעות אחרי שנפתח בוולינגטון, ניו זילנד, ננעל חלון הנבחרות הראשון בנסאו שבאיי הבהאמס שם השיגה איי הבתולה את ניצחונה הראשון במוקדמות 85:93 על חשבון הנבחרת המקומית. הגיבור של איי הבתולה במשחק היה ג'ורג'יו מיליגן שקלע 18 נקודות והוסיף 4 ריבאונדים, ושמר על סיכוי לנבחרת לקראת המשך המשחקיפ בפברואר.


יום שני, 21:00 - האסטונים התאוששו מטראומת הדרייב אין

שלושה ימים אחרי שחטפו 20 הפרש מנבחרת ישראל, נבחרת אסטוניה התאוששה עם ניצחון ביתי 70:73 על נבחרת בריטניה והיא חזק בתמונת העלייה לשלב הבתים השני במוקדמות אליפות העולם. האסטונים שלטו לאורך כל ההתמודדות נגד הבריטים, שיכולים לצאת מעודדים רק מעצם ההפרש. סטן סוק היה השחקן המוביל של האסטונים עם 13 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים.

יום שני, 20:15 - ננו גינזבורג רושם ניצחון

נבחרת צ'כיה של המאמן הישראלי ננו גינזבורג רשמה את ניצחונה השני במוקדמות כשגברה 56:64 על פינלנד בחוץ. הצ'כים, שמשחקים במוקדמות ללא שני הסופרסטארים של הכדורסל המקומי, יאן וסלי ותומאש סטורנסקי, חזרו מפיגור במחצית השנייה לניצחון בזכות 17 נקודות של המתאזרח בלייק שילב והצגה של הסנטר אונדרי באלבין שקלע 8 נקודות, הוסיף 16 ריבאונדים ומסר 7 אסיסטים.

יום שני, 01:30 - טיול קליל לאמריקאים נגד מקסיקו

אחרי שהתקשתה במשחק הפתיחה שלה במוקדמות, נבחרת ארצות הברית של ג'ף ואן גנדי, שמורכבת רק משחקני הג'י ליג, טיילה במשחק השני נגד נבחרת מקסיקו וניצחה 55:91. המקסיקנים עוד נשארו בתמונה במחצית, כשפיגרו רק 40:29, אך האמריקאים המשיכו לדרוס גם בחצי השני כשארבעה שחקנים בדיוק קולעים 14 נקודות כל אחד. אלייז'ה מילסאפ, אקס מכבי תל אביב קלע 5 נקודות בלבד. פול סטול מיודענו קלע 11 למקסיקנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצגה. קינום קולום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשון, 22:25 - ספרד נקמה בסלובניה

חודשיים אחרי שהפסידה לה בחצי גמר היורובאסקט, הצליחה הערב נבחרת ספרד להשיג מיני נקמה במשחקי המוקדמות אליפות העולם כשניצחה את נבחרת סלובניה 84:92 בבורגוס. הנבחרת הספרדית, ללא כל זכר לנבחרת מהיורובאסקט, שלטה במשחק החל מהרבע השני כשמנגד הצמד המשמעותי מהזכיה הסלובנית קלמן פרפרליץ וגספר וידמאר, ניסו לרשום הפתעה עם ערב נפלא של 27 ו-24 נקודות בהתאמה. את ספרד הוביל קינו קולום עם 25 נקודות ו-9 אסיסטים.

ראשון, 21:40 - הפסד שני לבראד גרינברג

נבחרת קוסובו של בראד גרינברג הייתה הרבה יותר קרובה לניצחון ראשון במוקדמות ממה שהיתה בתבוסה הגדולה שלה במשחק הפתיחה נגד ליטא, אבל גם הפעם יצאה עם הפסד 84:76 להונגריה שיצרה פער דו ספרתי ברבע השלישי אותו לא שמטה. דרדן ברישה הוביל את נבחרת קוסובו עם 22 נקודות.

ראשון, 20:45 - קרואטיה מסתבכת מאוד

על האכזבה של המחזור הראשון של המשחקים במוקדמות האירופיים הייתה רשומה נבחרת קרואטיה שהפסידה להולנד בשל הסגל החסר מאוד שלה. ללא בוגדנוביץ', סאריץ', סימון וטומיץ', היה צפוי שהקרואטים יתקשו, אבל עדיין הייתה קיימת תקווה רבה לקראת המשחק נגד איטליה, שגם נפתח בצורה טובה עם יתרון 13:23 ברבע הראשון. אלא שקרואטיה היא פשוט נבחרת לא טובה, הפסידה את שלושת הרבעים האחרונים ב-24 הפרש ויצאה עם תבוסה ביתית 80:64. האיטלקים קיבלו 25 נדוקות מאמדאו דלה ואלה.

ראשון, 19:20 - בלארוס ומונטנגרו מתקשות לשחק

המשחק במינסק נדחה בשלב הזה, הסיבה? רק סל אחד לא נשבר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
המאמן בראד גרינברג. FIBA, אתר רשמי
עוד הפסד. גרינברג/אתר רשמי, FIBA

יום ראשון, 19:15 - ניצחון ישראלי כפול

במקביל למוקדמות אליפות העולם, החל בסוף השבוע שעבר הסיבוב הראשון במוקדמות אליפות אירופה 2021. נבחרת דנמרק, אותה מאמן הישראלי ארז ביטמן, ובה משחק שחקן הפועל חולון חנן קולמן, גברה במשחק סופר דרמטי 71:78 על נבחרת ארמניה בירבאן. הנבחרת המקומית קיבלה הצגה מדהימה מריאן בואטרייט שקלע 28 נקודות וכן מלוקאס פישר שקלע 11 נקודות והוסיף 16 ריבאונדים, אך דנמרק הצליחה לכפות הארכה ושם ניצחה. קולמן רשם משחק התקפי לא מרשים עם 5 נקודות (1 מ-8 מהשדה), אך הוסיף 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים.

מאמן נבחרת דנמרק ארז ביטמן. אתר פיב"א, אתר רשמי
ארז ביטמן/אתר רשמי, אתר פיב"א

ראשון, 15:30 - בניו זילנד פרקו את העצבים על הונג קונג

אם ההפסד הראשון של הונג קונג במוקדמות, לסין בחוץ, ב-52 הפרש, היה מתקבל על הדעת לנוכח פערי הרמות, בנבחרת הצנועה ציפו להופעה קצת יותר מכובדת נגד ניו זילנד שהפסידו במשחק הראשון בבית לקוריאה. אלא שהניו זילנדים התפוצצו מהפתיחה ורשמו ניצחון אף גדול יותר, 74:133, כשרק ההפסד של צ'אד אמש לטוניסיה ב-61 הפרש גונב את ההצגה. קורי וובסטר, שחקנה של עירוני נהריה תרם 12 נקודות.

ראשון, 13:45 - סין נשארת מושלמת

המשחק המרכזי של בית א' באזור האסיאתי הפגיש בגויאנג את דרום קוריאה, אחרי הניצחון הגדול על ניו זילנד בחוץ, וסין החזקה. במשך מחצית אחת הקוריאנים עוד החזיקו מעמד ואז התעורר הכוכב הגדול של הכדורסל הסיני בשנים האחרונות דינג יאניוהאנג, ששיחק בליגת הקיץ בדאלאס, והוביל את נבחרתו עם 30 נקודות לניצחון חשוב 81:92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully