וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באלוטלי הורחק מול ארסנל, זרק נעל על הטלוויזיה וניפץ אותה"

לס צ'פמן, ששימש במשך 17 שנים כאיש התחזוקה של מנצ'סטר סיטי, חשף סיפורים: "החרימו למריו את הרכב 27 פעמים. כשהוא עזב, פתחתי את הלוקר שלו וכל דוחות החנייה נפלו עליי מתוכו"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

האדרספילד, שמשחקת העונה לראשונה בתולדותיה בפרמיירליג, תנסה לעצור היום (ראשון, 18:00, ספורט 1) את אחת הקבוצות הטובות בעולם, מנצ'סטר סיטי.

המפגש האחרון בין הקבוצות בליגה העליונה היה אי שם ב-1972 ובמדי הטריירז שיחק לס צ'פמן, שלימים הפך לאיש התחזוקה המיתולוגי של מנצ'סטר סיטי. "צ'פי", כפי שהוא מכונה בפי כל, אהוב מאוד על ידי שחקני סיטי בשני העשורים האחרונים וכעת, לאחר שפרש מתפקידו בגיל 69 ובתום 17 שנים בחדר ההלבשה של הסיטיזנס, ולקראת המשחק בין שתי הקבוצות היקרות לליבו, הוא הסכים לחשוף כמה סיפורים מעניינים.

בריאיון שהעניק צ'פי ל"דיילי מייל" הוא סיפר: "לפני משחקים של סיטי, מריו באלוטלי והשחקנים הברזילאים של הקבוצה היו מראים לי איזשהו טריק עם הכדור בחדר ההלבשה. כל החבר'ה היו נאספים סביבי ואם הייתי מצליח לחזור על הטריק הזה, הם היו נותנים לי 50 ליש"ט".

מריו באלוטלי חלוץ מנצ'סטר סיטי סופג כרטיס אדום מהשופט מרטין אטקינסון. AP
הורחק והתעצבן. באלוטלי/AP

עוד סיפר צ'פי כי הוא זה שהדפיס עבור באלוטלי את חולצת ה"למה תמיד אני?" המפורסמת, אותה האיטלקי חשף ב-1:6 על מנצ'סטר יונייטד בדרבי הגדול באולד טראפורד: "מריו הוא הבחור הכי לא צפוי בעולם, משוגע אמיתי. כשהוא הורחק במשחק החוץ מול ארסנל, הוא זרק את הנעל שלו דרך הפלזמה שהייתה בחדר ההלבשה שם. אבל הוא גאון, ממש לא טיפש והוא היה נדיב מאוד. הוא היה יכול ללכת להומלס ולתת לו כסף, סתם ככה. החרימו לו את האוטו 27 פעמים! כי הוא צבע אותו בצבעי הסוואה והיה שם אותו בחנייה כפולה באמצע מנצ'סטר, בכל יום, ליד איזו מסעדה איטלקית. אחרי שהוא עזב, פתחתי את הלוקר שלו וכל דוחות החנייה פשוט נפלו עליי".

על פיטר שמייכל סיפר צ'פמן: "לאורך השבוע הוא היה אדם נהדר, אבל בימים של משחק הוא הפך לחיה. הוא היה מגיע לאצטדיון ונותן לי את הכפפות שלו ואני הייתי צריך להסתיר אותן במקום בו אף אחד אחר לא יכול היה לראות אותן, או לגעת בהן. אחר כך, הייתי צריך להחזיר לו אותן בדיוק ברגע הנכון, רגע לפני שהוא עלה למגרש. היה לו סט אחד לחימום, סט אחד למחצית הראשונה וסט אחד למחצית השנייה. החלפנו 92 סטים בעונה אחת!".

לסיום, הוא נזכר: "גאל קלישי תמיד לבש כפפה ללחיצות הידיים ואז הסיר אותה במשחק. סרחיו אגוארו היה חייב להיות האחרון שיורד מהאוטובוס והאחרון שעולה למגרש. אנטואן סיבירסקי ביקש שאתחפש לסנטה קלאוס ואז באתי אליו הביתה, דפקתי בדלת ובמשך שעה וחצי הייתי סנטה קלאוס הצרפתי עבור שתי הילדות שלו. נהגתי 25 מייל בתחפושת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully