וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה מול חמישה וקאמבק מדהים: המשחק הביזארי של השנה

אלבמה ומינסוטה נפגשו ואחרי מהומה שהובילה להרחקות, הקרימזון טייד נותרו עם 5 שחקנים. אחד יצא בעבירות, שני נפצע ועם 3 מול 5 במשך כ-11 דקות, אלבמה כמעט עשתה מהפך. גם דוויין וייד התלהב

AP

ספורט המכללות בארצות הברית מספק בכל שנה לא מעט סיפורים הזויים, אבל נראה שהלילה (בין שבת לראשון), ב"ברקלייס סנטר קלאסיק" בברוקלין, נשברו כמה שיאי ביזאר חדשים.

מינסוטה, המדורגת 14, קבוצתו של ריצ'רד פיטינו (הבן של ריק), פגשה את המדורגת 25, אלבמה. לאורך כל המחצית הראשונה ותחילת המחצית השנייה, שחקנים משתי הקבוצות התעמתו קלות והאווירה הייתה מתוחה, עד שהכל התפוצץ 13:43 דקות לסיום, אז החלה מהומה מתחת לסל. כל שחקני הספסל של אלבמה פרצו לפרקט ואחרי שהמצב נרגע, השופטים הרחיקו את כולם, מה שהשאיר את הקרימזון טייד עם חמישה שחקנים בלבד, כל החמישה שהיו על המגרש.

קולין סקסטון אלבמה קרימזון טייד. AP
סקסטון סיים עם 40 נקודות/AP

שתי דקות לאחר מכן, אחד משחקני אלבמה, דזון אינגרם, ביצע את העבירה החמישית שלו והשאיר את קבוצתו בארבעה שחקנים ואם לא די בצרות, הרי שעוד דקה עברה ועם 10:50 על השעון, ג'ון פטי עלה לשלשה, החטיא ונפצע בקרסול בנחיתה. הוא נאלץ לנטוש וכך, במצב של 54:65 מבטיח מאוד למינסוטה, המשחק הפך להיות חמישה שחקנים של הגולדן גופרס מול שלושה בלבד של אלבמה.

באופן מדהים, זה לא ממש הרתיע את אלבמה. ב-10:41 הדקות שהיא שיחקה עם שלושה מול חמישה, אלבמה הצליחה לנצח, כן, לנצח, 22:30. קולין סקסטון לא הפסיק לצלוף מול שמירה כפולה, גם ההגנה עבדה איכשהו ו-1:39 לסיום, התוצאה כבר הגיעה עד פיגור שלוש בלבד, 83:80, עם כדור אצל סקסטון. לצערו, השחקן המותש לחלוטין החטיא את הזריקה ומינסוטה רצה לצד השני, השיגה סל ועבירה והצליחה לשמור על היתרון הקטן עד לסיום ולנצח 84:89.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

סקסטון סיים את המשחק המופרע שלו עם 40 נקודות. גאלין סמית' סיפק 10 נקודות וריילי נוריס, השלישי שהיה על המגרש עד לסיום, רשם עוד 13. "זה אחד הדברים הכי מוזרים שקרו לי בחיים", הודה ג'ורדן מרפי ממינסוטה. כוכב העבר של ה-NBA אייברי ג'ונסון, שב-2006 נבחר למאמן העונה בליגה, כאשר הדריך את המאבריקס ולאחר מכן עבד גם בנטס, קיווה לחזרה נעימה יותר לאולם בתפקיד מאמן אלבמה. לאחר המשחק הוא אמר: "נלחמנו עד לרגע האחרון. לא נכנענו לרגע וזה החלק החיובי מהמשחק הזה" ואילו פיטינו החמיא: "קולין סקסטון יכול להיות קבוצה שלמה בעצמו. הוא עד כדי כך טוב. מן הסתם, זה היה מחזה אבסורדי לחלוטין, כל החוויה הזו. שיחקנו ממש טוב עד שהכל התחרפן".

אפילו דוויין וייד החמיא, עם ריטוויט למהלכים של סקסטון והכיתוב: "כל כך הרבה לב! אני אוהב את הדרך בה הוא מתקיף!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully