וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס עלול להיות מפוטר: "מאוכזב, אך לא מתכוון לוותר"

מאמן בורוסיה דורטמונד היה בהלם אחרי שהקבוצה שלו שמטה יתרון 0:4 וסיימה ב-4:4 מול שאלקה: "זה לא יכול לקרות, אנחנו לא יכולים לקבל שערים כאלה". טדסקו: "יש לנו אופי ומנטאליות חזקה"

מאמן בורוסיה דורטמונד פטר בוס. GettyImages
בדרך הביתה? פטר בוס/GettyImages

בורוסיה דורטמונד חוותה הערב (שבת) את אחת מנקודות השפל הגדולות שלה בעונות האחרונות. הצהובים-שחורים הובילו 0:4 מול שאלקה בדרבי של הרוהר במסגרת המחזור ה-13 בבונדסליגה. הם החזיקו ביתרון הזה עד הדקה ה-61 ואז פשוט קרסו. שאלקה כבשה ארבעה שערים, פייר אמריק אובמיאנג (שגם כבש) ספג כרטיס אדום. הגאבוני כבש ראשון בדקה ה-12, בנג'מין סטמבולי (18, עצמי), מריו גצה (20) ורפאל גריירו (25) השלימו והיה נראה שדורטמונד בדרך לניצחון ענק בדרבי. אלא שאז האורחת התעוררה. דומניקו טדסקו ביצע חילוף כפול כבר בדקה ה-33 ואחד נוסף בפתיחת המחצית השנייה וקצר את הפירות. גידו בורגשטאלר (61), אמין האריט (65), דניאל קאליג'ורי (86) ונאלדו (94) כבשו ארבעה שערים עבור שאלקה, שחגגה את אחת הנקודות המתוקות שלה בשנים האחרונות.

עוד בנושא:
בורוסיה דורטמונד איבדה 0:4 וסיימה ב-4:4 מול שאלקה

מי שצריך עכשיו לדאוג לכיסא שלו הוא פטר בוס. מאמן דורטמונד, שכבר הודחה מליגת האלופות בצורה מביכה, ראה את הקבוצה שלו שומטת ניצחון מול היריבה המושבעת וסוגרת משחק ליגה שישי ברציפות ללא ניצחון אחרי שכבר הובילה את הטבלה. על פי הדיווחים האחרונים, בוס עשוי לסיים את דרכו בקרוב מאוד ולחפש קבוצה חדשה אחרי תקופה רעה מאוד. אגב, המשחק הזה ודאי הזכיר לרבים את ה-4:4 בין גרמניה לשבדיה במוקדמות גביע העולם 2014, אז הובילו הגרמנים 0:4 בברלין עד הדקה ה-62 וסיימו ב-4:4. הפעם, דורטמונד החזיקה ב-0:4 עד הדקה ה-61.

פטר בוס עצמו התייחס למעמדו: "נצטרך לעבוד קשה, כפי שעשיתי כל חיי. זה סוג השחקן שהייתי, וגם כמאמן לא אוותר. אעודד את השחקנים, אותי לא צריך לעודד, אעשה זאת בעצמי".

על המשחק עצמו אמר: "אני מרגיש רק אכזבה. זה לא יכול לקרות. כשאתה משחק כל כך טוב במחצית הראשונה וכשאובמיאנג מגיע למצב שיכול להוביל ל-0:5, ככה לשמוט את הניצחון? לא שיחקנו יותר כדורגל, לא ניצלנו את השטחים, הפסדנו את הכדור מהר מדי. אנחנו לא יכולים לקבל שערים קלים כל כך. אני לא רוצה להשתמש בתירוצים, אבל קהרר אולי היה צריך לספוג כרטיס אדום. אובמיאנג היה אגרסיבי מדי בניסיון שלו לעזור לקבוצה וזה מתאים למה שקורה בקבוצה שלנו כרגע".

מאמן שאלקה דומניקו טדסקו אמר: "רצינו וניסינו להישאר רגועים ומרוכזים גם אחרי המחצית הראשונה. עשינו כמה שינויים נחוצים. רצינו לנצח במחצית השנייה, זו הייתה המטרה שלנו. לשאלקה יש אופי, לשאלקה יש מנטאליות חזקה ושאלקה יכולה לשחק בצורה מרהיבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully