וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "זה משחק שהיה ברגליים שלנו", בנבנישתי פונה לבית חולים

מאמן הפועל אשקלון נשמע מתוסכל אחרי ה-2:1 מול בני סכנין: "אנחנו נאיביים מאוד, מחמיצים ממצבים שקשה להחמיץ מהם". הקשר שנפגע לאחר התקלות ראשים אובחן עם חתך באזור הגבה

יובל נעים מאמן הפועל אשקלון. אדריאן הרבשטיין
אכזבה גדולה. יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

בני סכנין חזרה לחייך הערב (שבת). הקבוצה של פליקס נעים ניצחה 1:2 את הפועל אשקלון במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל ורשמה ניצחון ראשון אחרי ארבעה משחקים ברציפות. צמד של פיראס מוגרבי (21 ו-58) סידר מהפך לאדומים אחרי ששער של גודנס אג'אי בדקה הרביעית הוביל את אשקלון ליתרון.

עוד בנושא:
צמד של פיראס מוגרבי סידר לבני סכנין 1:2 מול הפועל אשקלון

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים נשמע מתוסכל בסיום: "משחק שהיה ברגליים שלנו, היינו צריכים לגמור את המשחק. אבל כל שבוע זה אותו דבר, השופט שפט בסך הכול טוב. כל הזמן נכנסים בשחקנים שלנו ובסוף אנחנו סופגים צהוב. הפסדנו לקבוצה שאנחנו הרבה יותר טובים ממנה. כדורגל זה משחק של מומנטום ובמקום לגמור את המשחק במחצית הראשונה, נגררנו לתיקו. אנחנו נאיביים מאוד, אני מאוכזב מאוד מהתוצאה הזו. לא מפתיע אותי שהגיע לנו פנדל ולא שרקו לנו. אנחנו רגילים לזה, התרגלנו כבר בעונה שעברה. אנחנו צריכים להיות תלויים רק בעצמנו וזה מה שנעשה. אנחנו מחמיצים ממצבים שקשה להחמיץ מהם. זה לוקסוס גדול מדי לקבוצת תחתית, אנחנו לא רעים מספיק, אנחנו מנסים לשחק יפה וכנראה שבליגה הזו לא צריך לשחק כך וזו לא הצורה. אנחנו מקבלים שערים בקלות. השער השני הוא שער שספגנו כמוהו בטדי והיום שוב ספגנו כזה. להפסיד בכזה משחק? יש משחקים שאתה רע בהם ומפסיד אז מילא. אבל להפסיד משחק כזה? מצער מאוד".

מאמן בני סכנין פליקס נעים אמר: "אני חושב שניצחנו כי סוף סוף הבקענו. אני שמח שהקבוצה שיחקה יותר כדורגל ושיחקה כדורגל חיובי יותר. במשחקים הקודמים התגוננו יותר ואני שמח שניצחנו. המטרה שלי היא רק ממשחק למשחק. בעוד כמה דקות נסיים את המשחק הזה מבחינת החשיבה ונעבור לחשוב על בני יהודה. אני אשמח מאוד אם מוחמד גדיר יבוא בינואר. אני תמיד שמח לקבל שחקנים טובים. אנחנו מחפשים קשר זר מתחת לחלוץ, אני מחפש כזה מאז שהגעתי".

קשר הפועל אשקלון, סער בנבנישתי, שנפגע לאחר התקלות ראשים, פונה לאחר המשחק לבית החולים בנהריה. לאחר הבדיקה אובחן לו חתך באזור הגבה, ולשחקן צפויות להתבצע עבודות תפירה אחריהן הוא צפוי להשתחרר לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully