וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אלי אלבז כבש במדי אפולון סמירניס, עומרי אלטמן סחט פנדל

החלוץ שלא מצא את הרשת מאז מחזור הפתיחה, חגג את שערו השני ביוון ב-1:1 עם לאמיה. קשר פנאתינייקוס היה מעורב בשער ב-1:1 מול אטרומיטוס, תיקו לאלמוג כהן, מרציאנו וגם הרוש ולוי

צפו בשער של אלי אלבז

אלי אלבז כבש הערב (שבת) את שערו השני בליגה היוונית והראשון מאז מחזור הפתיחה, כשהעניק לאפולון סמירניס יתרון בדקה ה-88 שבסופו של דבר הספיק רק ל-1:1 ביתי מול לאמיה. החלוץ הישראלי נכנס בדקה ה-52 ושתי דקות לסיום עבר את השוער כדי לכבוש, אך היריבה איזנה עם פנדל של פיטי בדקה ה-92. סמירניס במקום ה-13 ומקדימה בנקודה את הקו האדום.

* עומרי אלטמן סחט פנדל בדקה ה-30 (גיירמו מולינס כבש מהנקודה הלבנה) והשלים 90 דקות בהרכב פנאתינייקוס, שסיימה ב-1:1 בחוץ מול אטרומיטוס. אלטמן ספג צהוב בדקה ה-41, פאו נותרה במקום השישי ביוון עם 15 נקודות.

אלמוג כהן שחקן אינגולשטאדט. GettyImages
הפער מהמוליכות לא גדול. אלמוג כהן/GettyImages

* אלמוג כהן שיחק 23 דקות כמחליף ב-0:0 של אינגולשטאדט בחוץ מול הולשטיין קיל, מוליכת הבונדסליגה השנייה. קשר נבחרת ישראל נכנס בדקה ה-67 והיה שותף ללחץ של קבוצתו, אך ספג צהוב אחרי שש דקות ולא הצליח לשנות את תוצאת המשחק. קיל המפתיעה עם 31 נקודות במקום הראשון, אינגולשטאדט נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים והיא עם שבע נקודות פחות במקום החמישי.

* אריאל הרוש פתח בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שסיימה ב-1:1 ביתי מול א.א.ל לימסול. הקבוצה של רוני לוי במקום הראשון בליגה הקפריסאית עם 27 נקודות, אך א.א.ק לרנקה תעבור אותה אם תנצח את המשחק שלה במחזור ה-13.

* אמיר בן שמעון ערך בכורה בליגה הסלובקית, כשנכנס בדקה ה-66 במשחק הביתי בו ניצחה סניצה 0:1 את טטרן פרשוב במחזור ה-17. סניצה עדיין אחרונה, אך רחוקה נקודה בלבד מהקבוצה המקדימה אותה.

* אופיר מרציאנו עמד בשערה של היברניאן, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול המילטון במחזור ה-15 בליגה הסקוטית. היבס הובילה משער של סיימון מארי בדקה ה-29, אבל פספסה הזדמנות לעלות למקום השני אחרי שמרציאנו נכנע לנגיחה של אנטוניו רוחאנו בדקה ה-72.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully