וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב החתימה את טוני גפני

25.11.2017 / 11:00

הפורוורד האמריקאי (33, 2.06) שזכה באליפות בהפועל ירושלים תחת דני פרנקו, חובר שוב למאמן שאמר: "הוא נכס לכל קבוצה ברמת המחוייבות והתחרותיות". גפני פתח את העונה בליגה היפנית

one

הפועל תל אביב מתחזקת: הקבוצה של דני פרנקו הודיעה היום (שבת) על החתמתו של טוני גפני (2.06, 33), שינחת בימים הקרובים בישראל. גפני שיחק בעונה החולפת באלבה ברלין ואת העונה הנוכחית פתח בקבוצת צ'יבה ג'טס מהליגה היפנית, אך רשם שתי עונות מצוינות בהפועל ירושלים וזכה עמה באליפות עם דני פרנקו ובתואר השחקן השישי של העונה ב-2014/15.

שחקן הפועל ירושלים, טוני גפני. ברני ארדוב
חוזר לישראל. טוני גפני/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר: "אני שמח מאוד על ההצטרפות של טוני. כאדם הוא נכס לקבוצה ברמת המחוייבות והתחרותיות, ואני בטוח שהוא יתרום לנו בכל אספקט של המשחק באופן מיידי ויעזור לנו להתקדם משמעותית כקבוצה".

"היינו בקשר עם טוני במהלך הקיץ, ואני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להחתים אותו", אמר היו"ר רמי כהן, "אנחנו חושבים כל הזמן, יחד עם הצוות המקצועי, איך לשפר את הקבוצה ולהיות הכי טובים שאפשר. אני מאמין שנגלה שהסבלנות שלנו השתלמה".

גפני (33, 2.06) בוגר אוניבריסטת מסצו'סטס החל את דרכו בישראל בהפועל גלבוע/גליל אך שוחרר מנה לאחר זמן קצר. הוא שיחק בטורקיה, בליגת הפיתוח, גרמניה וספרד לפני שחזר לארץ בשנת 214 וחתם בהפועל ירושלים של דני פרנקו. תחת פרנקו זכה הפורוורד באליפות ישראל, כשהוא נחשב לאחד השחקנים האוהבים על הקהל וזכה בתואר השחקן השישי של העונה. אחרי עונה נוספת בבירה, שנגמרה בהפסד בגמר הפיינל פור, עזב וחתם באלבה ברלין. הקיץ הגיע לצ'יבה ביפן ורשם 5.8 נקודות ו-4.1 ריבאונדים למשחק.

הסגל של דני פרנקו כולל נכון לעכשיו רק שלושה זרים בריאים, טיי מקי, ג'רל מקניל וג'ף אלן, שנמצא על חוזה זמני ומעמדו מעורער, ואת מאט האוורד שבשיקום מניתוח שעבר בכף רגלו. האדומים מדורגים במרכז הטבלה עם שלושה ניצחונות וארבעה הפסדים, ובשבוע האחרון הובסו על ידי מכבי חיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • טוני גפני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully