וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קאנטונה: "אוהב את מוריניו, אבל מעדיף שפפ יאמן את יונייטד"

כוכב העבר של השדים האדומים לא אוהב את הסגנון של הפורטוגלי: "הוא ווינר ויישאר כזה, אבל סגנון המשחק שלו הגנתי ולא מתאים לזהות המועדון". מוריניו הגיב: "לא יודע מה רוצים"

אימג'בנק GettyImages

מנצ'סטר יונייטד תארח מחר (שבת) את ברייטון ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות בליגה האנגלית, בתקווה כי מנצ'סטר סיטי הבלתי עצירה לאחרונה תמעוד דווקא מול האדרספילד וכי הפער בצמרת יצטמק. בינתיים, כוכב העבר של השדים האדומים, אריק קאנטונה, ביקר את סגנון המשחק של ז'וזה מוריניו.

"הוא ווינר ויישאר כזה", אמר הצרפתי, "אבל הוא משחק בסגנון הגנתי שלא תואם את הזהות של יונייטד. גם הוא וגם גווארדיולה נהדרים, אבל אני מעדיף כדורגל התקפתי ויצירתי. ככה ניסיתי לשחק כל הקריירה שלי. אני לא מבין למה יונייטד הביאה מאמן שמשחק בצורה הגנתית. אני אוהב אותו, אבל מעדיף לראות את ברצלונה משחקת, לראות קבוצות של פפ - והייתי מעדיף אותו כמאמן יונייטד, זה יותר הגיוני. אני לא רואה את המשחקים של סיטי, כי זו סיטי, אבל אוהב את הקבוצות של גווארדיולה".

מוריניו בעצמו הגיב לטענות שהולכות ומצטברות נגדו ונגד הצורה בה יונייטד משחקת, במסיבת העיתונאים לקראת המפגש עם השחפים. "יש לנו הרבה מוטיבציה במשחקים הביתיים, אני לא יודע מי יותר שאפתני מאיתנו. שיחקנו נגד ניוקאסל עם פוגבה, רשפורד, מרסיאל, מאטה ולוקאקו. שני המגנים היו ולנסיה ויאנג, כולם יודעים שהם שחקני קו ולא מגנים טבעיים. לא יודע מה רוצים".

עוד בנושא

בפעם הרביעית בקריירה: ליאונל מסי קיבל את פרס "נעל הזהב"
זקאריה את השם: דניס זקאריה מפתיע בבורוסיה מנשנגלדבאך
רוביניו ייכנס לתשע שנות מאסר על תקיפה מינית? לא כל כך מהר

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו, מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
אז מי עדיף? מוריניו וגווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully