וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: 20:21 דרמטי למכבי תל אביב על מ.כ. חולון בחוץ

הצהובים שמרו על הפסגה בזכות הצלה של השוער דן טפר בשניות הסיום, סגניתה הפועל ראשון לציון השיגה ניצחון שישי ברציפות, 21:29 על עירוני רחובות. במחזור הבא: משחק העונה בין השתיים

שוער מכבי תל אביב דן טפר. עמית שיסל - איגוד הכדוריד,
סיפק 16 עצירות. דן טפר/עמית שיסל - איגוד הכדוריד

המחזור השמיני התקיים היום (שישי) והסטטוס קוו בצמרת נשמר עם ניצחונות של כל שלוש הראשונות - מכבי תל אביב, הפועל ראשון לציון ובני הרצליה. במחזור הבא תפגוש מחזיקת הגביע את האדומים מעיר הייין למפגש העונה, וגם יפגשו את האקס נובאק בוסקוביץ' שערך היום את הבכורה שלו בראשון לציון, ובשנים האחרונות היה שותף להישגים של הצהובים.

מ.כ חולון - מכבי תל אביב 21:20

ליגה שביעי לצהובים, שממשיכים להוליך את טבלת ליגת ווינר עם 14 נקודות. מנגד, חולון רושמת הפסד שלישי ברציפות (אחרי ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים הראשונים). בדקות הסיום, מכבי תל אביב כבר הוליכה 17:21, חולון צימקה את הפיגור עד לכדי שער ודן טפר שהיה המצטיין במשחק עצר בשניות הסיום הזדמנות של ניסים פלח להשיג את השוויון. טפר הצטיין עם 16 עצירות ב-44.5%. גיל פומרנץ ופרדראג דאצ'ביץ' היו המבקיעים הבולטים עם 6 שערים כל אחד. בחולון הצטיינו טולי ליבגוט השוער ועדן ג'ינג'יחשוילי.

הפועל ראשון לציון - עירוני רחובות 21:29

האדומים משיגים ניצחון שישי ברציפות, ושומרים על המקום השני, שבוע לפני המפגש המסקרן מול המוליכה. המקשר נובאק בוסקוביץ' ערך את הופעת הבכורה שלו לפני שיפגוש את האקסית, והוא סיים עם חמישה שערים (את כולם הבקיע במחצית הראשונה) מתשעה ניסיונות זריקה. 5זה גם היה המאזן של יוסיפ שאנדרק הקרואטי ושל גיא כהן. בשער הפועל הצטיינו צמד השוערים – מושיקו אלימלך עם שמונה עצירות מ-14 זריקות (57%), ופדז'ה דיאנוביץ' עם תשע עצירות מ-24 (37.5%). רחובות מנגד רושמת הפסד שני רצוף השבוע, אחרי המפגש ביום שני מול האלופה מכבי ראשון לציון.

שאר התוצאות:

הפועל אשדוד - א.ס רמת השרון 37:31
הפועל רמת גן - מכבי ראשון לציון 30:25
א.כ נס ציונה - מכבי קרית מוצקין 29:27
הפועל קרית אונו - בני הרצליה 34:29

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully