וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר גביע דייויס: גופן ניצח את פוי, צונגה גבר על דארסי ואיזן

אחרי שהמחבט הבכיר של האורחים הביס 5:7, 3:6, 1:6 את המדורג 18 בעולם, צונגה החזיר את המארחת לעניינים עם ניצחון קליל 3:6, 2:6, 1:6 על הבלגי בן ה-33. השוויון ישבר במפגש זוגות

דויד גופן טניסאי בלגי גמר גביע דייויס. AP
הופעה מרשימה. גופן/AP

חמישה ימים אחרי שטורניר גמר הסבב הסתיים, גמר גביע דייויס לשנת 2017 יצא היום (שישי) לדרך באצטדיון הכדורגל של ליל, שם צרפת, שמחפשת זכייה עשירית במפעל, מארחת את בלגיה, שמעולם לא זכתה. בתום שני משחקי היחידים הראשונים, התוצאה במפגש היא 1:1. במשחק הראשון, דויד גופן האורח העלה את נבחרתו ל-0:1 אחרי שהביס את לוקא פוי. ג'ו ווילפריד צונגה איזן את המפגש עם 0:3 חלק על סטיב דארסי. מחר ישבר השוויון במפגש זוגות.

לוקא פוי (18) - דויד גופן (7) 7:5, 6:3, 6:1

הבלגי הגיע מעודד מאוד, אחרי שבשבת האחרונה הוא ניצח את רוג'ר פדרר לראשונה בקריירה, בדרכו לגמר טורניר גמר הסבב. עם התנופה הזו, גופן לא השאיר צ'אנס לפוי, שדווקא ניצח אותו בכל שלושת המפגשים הקודמים ביניהם. גופן הכה שישה אייסים במערכה הראשונה וניצל את אפשרות השבירה היחידה שהשיג כדי לעלות ליתרון, ששבר את רוחו של פוי. במערכה השנייה גופן שבר עוד פעמיים ושבירה מהירה במשחקון השני של המערכה השלישית, הציבה אותו בשליטה מוחלטת על המשחק, לפני שעוד שבירה בהמשך סידרה ניצחון די קל, תוך שעתיים בלבד.

טניסאי נבחרת צרפת ג'ו ווילפריד צונגה. רויטרס
לא התקשה לאזן. ג'ו ווילפריד צונגה/רויטרס

ג'ו ווילפריד צונגה (15) - סטיב דארסי (76) 3:6, 2:6, 1:6

באופן מפתיע, שני הטניסאים הוותיקים נפגשו בפעם הראשונה. שלא במפתיע, ידו של הצרפתי המצוין, שחווה שנה מוצלחת מאוד (זכה בארבעה תארים בסבב) הייתה על העליונה לכל אורך הדרך. דארסי אמנם נחשב לשחק דייויס נהדר, והוא ניצח בעבר טניסאים עדיפים עליו, אך הפעם לא יכול היה לעמוד מול הצרפתי הדורסני שסגר את הסיפור תוך שעה ו-48 דקות בלבד. הוא שבר פעם אחת במערכה הראשונה, פעמיים בשנייה ושלוש פעמים בשלישית ולא עמד מול אך אפשרות שבירה לטובת הבלגי בן ה-33. הם אמנם ביצעו אותה כמות של שגיאות בלתי מחויבות (29), אך צונגה חבט 30 ווינרים לעומת 16 בלבד של דארסי, וזה אומר הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully