וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 67:89 את מכבי תל אביב

הצהובים נראו רע מאוד וספגו הפסד רביעי במפעל האירופי במשחק בו לא היו כלל בתמונה. דיאנדרה קיין הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 13 נקודות. מנגד, הקטלאנים המטירו 15 מ-31 לשלוש וחגגו ניצחון אדיר. בארסה ערכה טקס מרגש לנבארו

פטרי קופונן שחקן ברצלונה. GettyImages
נתן משחק אדיר. קופונן חוגג על מכבי תל אביב/GettyImages

מכבי תל אביב ספגה הערב (חמישי) את ההפסד הרביעי שלה ביורוליג העונה. זאת אחרי שהחניכים של נבן ספאחיה הובסו במשחק חוץ על ידי ברצלונה 89:67. הצהובים נראו רע מאוד מהפתיחה, התקשו לייצר כדורסל שוטף ואפשרו לברצלונה לברוח מהר מאוד לפער דו ספרתי. ברבע השני המארחים הגדילו את ההפרש ל-24 (18:42) ולמכבי תל אביב לא הייתה תשובה. המחצית השנייה התנהלה לפרוטוקול בלבד כשהצהובים מנסים ללא הצלחה למזער נזקים.

הקפטן איתי שגב פתח בחמישייה, קיבל דקות משמעותיות מספאחיה אך קשה לומר שהוא ירצה לזכות את המשחק הזה לטובה. הסנטר סיים ערב עם שלוש נקודות ב-12 דקות משחק. דיאנדרה קיין הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 13 נקודות. מנגד, ברצלונה צלפה 15 מ-31 לשלוש כשפטרי קופונן סיים עם 20 נקודות ב-4 מ-4 מבחוץ. בסיכומו של דבר מכבי תל אביב ספגה השפלה בברצלונה ויש לה המון עבודה לקראת המשחק הבא נגד ז'לגיריס הלוהטת של שאראס.

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה עם אנדרס אינייסטה. GettyImages
נבארו עם אינייסטה/GettyImages
seperator

מהלך המשחק

לפני הג'אמפ הראשון ערכה ברצלונה טקס לכבודו של חואן קרלוס נבארו, אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של המועדון. העונה נבארו נמצא בסגל בארסה אך לא מרבה לשחק. בטקס השתתפו שחקנים ששיתפו פעולה עם "לה בומבה" במהלך הקריירה וגם אנדרס אינייסטה מקבוצת הכדורגל שבא לעשות כבוד.

ג'ונה בולדן, מכבי תל אביב. GettyImages
בולדן מנסה ללא הצלחה להגיע לכדור/GettyImages

מכבי תל אביב פתחה בחמישייה עם פייר ג'קסון, מייקל רול, ג'ון דיברתולומאו, ג'ונה בולדן ואיתי שגב. דיברתולומאו קלע את הסל הראשון במשחק אחרי כמעט שתי דקות. ברצלונה הגיבה בשבע נקודות רצופות והובילה 2:7. שגב נשלח לספסל אחרי שלוש וחצי דקות והוחלף על ידי ארטיום פרחוסקי. דאנק אדיר של קווין סראפין קבע 2:9 לבארסה. חמש נקודות רצופות של בולדן צימקו ל-7:9 למארחת. ברצלונה הגיבה בחמש נקודות משלה, עלתה ל-7:14 וספאחיה הזעיק פסק זמן. חדירה של דשון תומאס קבעה 11:16 לברצלונה. המארחת לא התרגשה ושלשה של ויקטור קלאבר סיימה את הרבע הראשון בתוצאה 11:22. תומא הרטל מברצלונה סיים את הרבע עם שישה אסיסטים. מכבי תל אביב עם 1 מ-7 לשלוש.

תומא הרטל, ברצלונה,. GettyImages
אסיסט אחר אסיסט. הרטל בפעולה/GettyImages

בפתיחת הרבע השני מכבי תל אביב שוב התקשתה לייצר נקודות ובארסה עלתה ל-11:25. סל של פטרי קופונן הטיס את ברצלונה ל-15:31. המשחק החד צדדי נמשך וסל של טומיץ' העלה את ההפרש ל-20. ברצלונה ביתרון 16:36. ניסיונות הקאמבק של מכבי תל אביב נבלמו בקלות ואחרי שלשה של ראקים סנדרס לוח התוצאות הראה 18:40 לברצלונה. דאנק של איתי שגב לבטח העלה חיוך על ראשי הצהובים וקבע 22:42. תוצאת מחצית: 24:44 לברצלונה. ג'ונה בולדן הוביל את קלעי הצהובים עם שבע נקודות בלבד.

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. GettyImages
היום הוא לא היה במיטבו. אלכס טיוס/GettyImages

ברצלונה המשיכה בשלה בתחילת הרבע השלישי, מכבי הגיבה בשתי שלשות של דיברתולומאו. הקבוצה הביתית הובילה 34:54. ראקים סנדרס בשלשה השישית שלו במשחק העלה את בארסה ל-38:58. עוד שלשה של קופונן וזה כבר 44:66. מכבי תל אביב הזעיקה פסק זמן, אבל למעשה ביקשה את שריקת הסיום. לפני תחילת עשר הדקות האחרונות ברצלונה הובילה ב-22 הפרש וצלפה ב-11 מ-21 לשלוש.

ראקים סנדרס, ברצלונה. GettyImages
ערב קליעה מצוין. ראקים סנדרס/GettyImages

עוד שלשה של הגארד הפיני הטיסה את הקטלאנים ל-44:69 והסיפור נראה אבוד לחלוטין מבחינת הצהובים שנראו פשוט אומללים על הפרקט. קופונן הלוהט המשיך להתעלל במכבי תל אביב ושלשה רביעית שלו ב-100 אחוז מבחוץ (4 מ-4) העלתה את קבוצתו ל- 49:78. 5 דקות 56 שניות לסיום המשחק חואן קרלוס נבארו נכנס למשחק והתקבל בסערה על ידי הקהל. מבחינת המשחק הגארבג' טיים היה בעיצומו. עד לסיום נבארו צבר שלוש נקודות וברצלונה חגגה ניצחון אדיר 67:89. מכבי תל אביב פשוט לא הופיעה למשחק שנערך במעמד צד אחד.

קלעו למכבי תל אביב: דיאנדרה קיין 13 נקודות (5 מ-7 לשתיים), ג'ונה בולדן 10, ג'ון דיברתולומאו (2 מ-5 לשלוש), פייר ג'קסון 9, נוריס קול 7 (3 מ-9 מהשדה), אלכס טיוס ודשון תומאס 6 כ"א, מייקל רול ואיתי שגב 3 כ"א, ארטיום פרחוסקי 2.

קלעו לברצלונה: פטרי קופונן 20 (4 מ-7 לשתיים, 4 מ-4 לשלוש), ראקים סנדרס 18 (6 מ-9 לשלוש),
קווין סראפין 9, אדם האנגה, תומא הרטל ואדריאן מורמן 7 כ"א, פייר אוריולה 6, ויקטור קלאבר, חואן קרלוס נבארו ופיל פרסי 3 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully