וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונטה סמית' חתם עד תום העונה בברינדיזי, יחליף את בריאן רנדל

אקס מכבי חיפה והפועל ירושלים חוזר לכדורסל האירופי לראשונה מאז עזב את ישראל. יחליף בקבוצת התחתית האיטלקית את הפורוורד שנאלץ להודיע על פרישה מוקדמת בשל פציעות חוזרות

one

מחליף מפתיע לבריאן רנדל בברינדיזי האיטלקית: דונטה סמית' חתם היום (חמישי) בשורות הקבוצה האיטלקית עד תום העונה, ויתפוס את מקומו של רנדל שנאלץ להודיע על פרישה מוקדמת בשל פציעות חוזרות ונשנות.

למעשה, סמית' יחזור לשחק במסגרות אירופיות לראשונה מאז עזב את הפועל ירושלים בתום עונת 2015/16. בין לבין הוא דחה שלל הצעות מקבוצות בישראל ובאירופה, ושיחק בוונצואלה ופורטו ריקו. כעת הוא חוזר ליבשת הישנה כשהוא בן 33, וינסה להניע מחדש את הקריירה שנעצרה לה אחרי העזיבה את ישראל.

סמית' (2.01) הוא מגדולי הזרים ששיחקו בישראל. הוא זכה באליפות ליגת העל פעמיים - פעם אחת עם מכבי חיפה ב-2013 ופעם נוספת עם הפועל ירושלים ב-2015 - הוכתר ל-MVP הליגה ב-2014 ובסך הכל, השלים ארבע עונות בישראל, שתיים במכבי חיפה ושתיים בהפועל ירושלים.

בקבוצה האיטלקית הצנועה, שמדורגת במקום ה-14 בסרייה A עם שישה הפסדים ושני ניצחונות בלבד מפתיחת העונה, הוא יחליף את רנדל, עימו שיתף פעולה במכבי חיפה והפועל ירושלים. רנדל ערך השבוע את משחקו האחרון בקריירה בהפסד 80:75 לפזארו.

שחקן הפועל ירושלים דונטה סמית' (ימין) עם שחקן מכבי תל אביב בריאן רנדל (שמאל). קובי אליהו
פרצופים מוכרים באיטליה. סמית' ורנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully