וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "תורג'מן כשיר ב-100 אחוז ויפתח. ההרכב לא ישתנה"

23.11.2017 / 10:20

הפועל חיפה מתכוננת למשחק הצמרת נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. המאמן הוסיף: "הפגרה באה לנו מאוד בזמן, היינו צריכים אותה. ההיעדרות של שטקוס? רן קדוש שוער נהדר"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

הפועל חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלה נגד מכבי תל אביב במחזור ה-11 (ראשון, 20:15, ספורט1). מוליכת הטבלה הפסידה לראשונה העונה במחזור הקודם, וכעת תנסה להתאושש במהירות. ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונות צהובים.

האדומים מהכרמל ייאלצו להסתדר ללא השוער ארנסטס שטקוס, שעבר ניתוח לכריתת התוספתן. רן קדוש יפתח בין הקורות במה שיהיה משחק הליגה הראשון שלו העונה. עדן בן בסט ייעדר בגלל ההרחקה שלו נגד מכבי נתניה.

עוד בנושא:

שטקוס יעבור ניתוח, רן קדוש יחליף אותו נגד מכבי תל אביב
ערעור בן בסט נדחה, העירייה מאיימת בעיקול חשבון הבנק של הפועל חיפה
כל החדשות על הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, עם גבריאל תמאש. שלומי גבאי
קלינגר ותמאש מתכוננים למבחן קשה/שלומי גבאי

ניר קלינגר

על הפגרה: "הפגרה באה לנו מאוד בזמן, היינו צריכים אותה. אני מזכיר לכם שהפועל חיפה שיתפה הכי מעט שחקנים בליגה, לכן זה טוב כי השחקנים נחו".

על הפציעות וההיעדרויות: "אלון תורג'מן כשיר ב-100 אחוז ויפתח. ארנסטס שטקוס עבר ניתוח תוספתן קל, לא יודעים בדיוק כמה הוא ייעדר, אבל יש לנו שוער נהדר שקוראים לו רן קדוש ואנחנו סומכים עליו. מי שמכיר אותי יודע שתמיד יש לי שני שוערים טובים בקבוצה. מעבר לזה, אני מזכיר לכם שהפועל חיפה תפתח כנראה עם אותו הרכב שהיא משחקת מהמחזור השישי".

על היריבה ביום ראשון: "תמיד נגד מכבי תל אביב זה משחק גדול ולא משנה באיזה מצב הקבוצות. זה משחק קשה, מעניין, זה הפרויקט שלנו ולא המשחקים הבאים. הדרבי החיפאי לא הוזכר בחדר ההלבשה".

על המקום הראשון: "התהיות לגבינו טבעיות לגמרי. זו הפתעה, זה לא תוכנן, אף אחד לא חשב על זה, אבל אנחנו שם בזכות. זה לא פוקס. אני משתמש בזה להטריף את השחקנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקן הפועל חיפה, אלון תורג'מן. שלומי גבאי
כשיר לראשון. תורג'מן/שלומי גבאי

חנן ממן

על מכבי תל אביב: "הם בתקופה לא הכי טובה, אבל יש להם כוכבים מפה ועד הודעה חדשה. זה משחק יותר גדול, יהיה יותר קהל, אבל ההכנות הן כמו לכל משחק".

על הזרים: "נבנה פה סגל בצורה טובה וחכמה, עם זרים מדהימים שעושים במגרש עבודה כמו שני שחקנים כל אחד וזה מדביק את השחקנים הישראלים. לישראלים של בריחות מנטליות לפעמים, אבל אז אתה רואה את הזרים ומתעשת".

על היכולת שלו העונה: "סרט הקפטן מוסיף לי מחויבות והתלהבות. השחקנים מפרגנים לי ורוצים שאני אצליח. כל החיים נלחמתי בזה שמחליפים אותי כשהקבוצה מובילה, ומאז שניר הגיע זה השתנה. אני חושב שברמה הפיזית אני בשיא שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully