וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שטקוס זקוק לניתוח, קדוש יפתח נגד מכבי תל אביב

22.11.2017 / 14:46

השוער יעבור ניתוח תוספתן, ייעדר עשרה ימים וצפוי להחמיץ גם את הדרבי. קלינגר: "הצטערנו לשמוע, אך סומכים על קדוש במאה אחוז". תורג'מן יוריד את התפרים, במועדון מקווים שיוכל לשחק

ארנסטס שטקוס שוער הפועל חיפה. ברני ארדוב
יחמיץ שני משחקי מפתח. שטקוס/ברני ארדוב

שוער הפועל חיפה, ארנסטס שטקוס, חש במהלך האימון כאבי בטן ושוחרר לבדיקות בבית החולים רמב"ם - שם התברר כי הוא זקוק לניתוח תוספתן (אפנדציט). השוער יעבור את הניתוח כבר היום אך זמן ההחלמה המשוער הוא עשרה ימים ולכן הוא ייעדר מהמשחקים נגד מכבי תל אביב ומהדרבי מול מכבי חיפה. המשמעות: השוער רן קדוש יתפוס את מקומו בשני המשחקים הקרובים.

המאמן ניר קלינגר התייחס לפציעה ואמר: "הצטערנו לשמוע ששטקוס זקוק לניתוח, אבל זאת שגרה של קבוצת כדורגל. בדיוק מהסיבה הזו החתמנו שני שוערים ברמה גבוהה. אנחנו סומכים במאה אחוז על רן קדוש ומאחלים לשטקוס החלמה מהירה".

כזכור, מכת הפציעות החלה עוד בסוף השבוע, במשחק האימון נגד הפועל חדרה. אחרי ההרחקה של עדן בן בסט, שלא קיבל הקלה בבית הדין העליון, התברר כי מאמון קשוע סובל מפציעה כתוצאה ממשחק האימון וגם אלון תורג'מן נפצע במשחק. האחרון יוריד רק מחר את התפרים ואז יתברר אם יוכל לשחק. אחרת, ראדו גנסארי הוא זה שצפוי לפתוח בחוד.

עוד בנושא:

ג'ורדי קרויף תקף את מנהלת הליגות: "הלו"ז שלנו מגוחך, תודה רבה"
ערעור בן בסט נדחה, העירייה מאיימת בעיקול חשבון הבנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully