וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן ביטון האריך את חוזהו בהפועל באר שבע בשלוש שנים: "שמח להמשיך"

22.11.2017 / 20:45

האלופה הודיעה על כך במסיבת העיתונאים לפני המפגש עם לוגאנו מחר (חמישי, 20:00, ספורט 5) בשוויץ במסגרת הליגה האירופית. ברק בכר: "צפוי משחק לא קל. שמח מאוד שבן ביטון נשאר"

מחזור 5הסתיים23/11/2017
לוגאנו
  • קרליניוס (50)
0
    הפועל באר שבע
    בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
    "המטרה היא להמשיך לשמור על הרעב". בן ביטון/קובי אליהו

    הפועל באר שבע ערכה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המפגש עם לוגאנו השוויצרית מחר (חמישי, 20:00 ספורט 5) במשחק חוץ בו אלופת ישראל מוכרחה להשיג נקודות אם היא רוצה לחשוב על העפלה לשלב שמינית הגמר של הליגה האירופית. מוקדם יותר, האדומים הודיעו באופן רשמי שמגן הקבוצה, בן ביטון, האריך את חוזהו בקבוצה בשלוש שנים נוספות, חוזה שישאירו אותו במועדון עד עונת 2021/22 לפחות.

    מאמן הקבוצה ברק בכר פתח ואמר: "אנחנו נשחק נגד קבוצה שנמצאת בתקופה טובה, וגם במשחקים בהם היא לא ניצחה ראינו שהיא קבוצה לא פחות טובה משאר היריבות בליגה האירופית. צפוי משחק לא קל. אני שמח מאוד שבן ביטון האריך את חוזהו במועדון. הוא מתקדם משנה לשנה ומוכיח שעבודה קשה משתלמת. אני שמח שהייתי חלק מהפריצה שלו ואני בטוח שהוא ימשיך ביכולת שלו".

    עוד בנושא:

    הפועל באר שבע: מאור מליקסון עדיין בספק למשחק מול לוגאנו
    הפועל באר שבע: מוחמד גדיר עובר טיפולים ברומא בעקבות פציעה בסחוס
    אסי רחמים: "באר שבע השנה פחות עוצמתית מהשנה שעברה"

    מאמן הפועל באר שבע, ברק בכר. יוסי ציפקיס
    "אנחנו מגיעים למשחק במטרה לנצח". ברק בכר/יוסי ציפקיס

    "בהתחשב במצב שנוצר בבית ברור ששתי הקבוצות צריכות לנצח. אנחנו נגיע במטרה לנצח ולא לחשוב על תוצאות אחרות. אנחנו לא חושבים על הליגה כרגע ולשמור כוחות לליגה. אנחנו מתרכזים במשחק נגד לוגאנו, הוא המשחק הכי חשוב".

    בן ביטון הוסיף: "אני שמח להמשיך פה. כמובן שהגענו להישגים אבל המטרה היא להמשיך ולשמור על הרעב. אני בטוח שנעשה את זה כבר מחר".

    לוגאנו מגיעה אחרי ה-0:2 בחוץ בליגה מול סט. גאלן במחזור האחרון. היא מדורגת במקום השביעי (מתוך עשר קבוצות) בליגה הבכירה, רק שתי נקודות מהמקום שמוביל לליגה השנייה. בליגה האירופית היא השיגה עד כה שלוש נקודות מ-12 אפשריות.

    עוד באותו נושא

    הפועל באר שבע: מאור מליקסון עדיין בספק למשחק מול לוגאנו

    לכתבה המלאה

    הרכבי הקבוצות

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully