וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מאור מליקסון עדיין בספק למשחק מול לוגאנו

21.11.2017 / 11:10

הקשר שנעדר במשחק מול עכו עשוי להחמיץ גם את המשחק החשוב בליגה האירופית בשל פציעה. אם לא יהיה כשיר, קואנקה המשתפר יפתח במקומו. וובה בראון התאושש מהפציעה ויעמוד לרשות בכר

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל באר שבע המריאה היום (שלישי) לשווייץ לקראת המשחק נגד לוגאנו במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית (חמישי, 20:00, ספורט 2). האלופה הישראלית זקוקה לניצחון שישאיר אותה בתמונת הסיכויים להעפלה לשלב הבא, לקראת משחק הנעילה שלה בשלב הבתים מול ויקטוריה פלזן. במשחק הראשון בטרנר ניצחה באר שבע את השוויצרים 1:2.

הקשר מאור מליקסון, שקיבל מנוחה בניצחון על הפועל עכו ביום שבת בעקבות פציעה בכף רגלו, עדיין בספק גדול למשחק. אם מליקסון לא יהיה כשיר, איסק קואנקה ימשיך לקבל את הקרדיט בתקווה כי ימשיך את יכולתו המשופרת מהמשחקים האחרונים. הקשר האחורי וובה בראון התאושש מהקרע הקטן בשריר הירך האחורי, ערך אימון מלא ויעמוד לרשותו של בכר.

עוד בנושא

מוחמד גדיר עובר טיפולים ברומא בעקבות פציעה חוזרת בסחוס
אסי רחמים: "באר שבע השנה פחות עוצמתית מהשנה שעברה"
שהר שוב החלוץ המוביל של באר שבע: "יש לו את כל החבילה"

מאור מליקסון שחקן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
דאגה בבאר שבע. מליקסון/יוסי ציפקיס

מי שייעדרו מהמשחק הם הבלמים לואי טהא המוצהב ומתן אוחיון שאינו רשום לליגה האירופית. גם אורן ביטון וגיא מלמד אינם רשומים לליגה האירופית ולא ייקחו חלק, כאשר מיהאי קורהוט צפוי לחזור להרכב. חתם עבד אלחמיד צפוי לקבל קרדיט בהגנה ולשחק לצידו של מיגל ויטור.

מוחמד גדיר עדיין נמצא באיטליה ועובר טיפולים בברך עקב בעיה בסחוס. גדיר צפוי לשהות עוד כשבועיים באיטליה ורק לאחר מכן לחזור לארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully