וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במנהלת משיבים אש: "חבל שקרויף תוקף ונותן אליבי לשחקנים שלו"

22.11.2017 / 14:14

הביקורת של מאמן מכבי תל אביב על הלו"ז נענתה על ידי אנשי המנהלת: "יש זכיין שידור והוא משלם הרבה כדי שתהיה לו אמירה. גם לבאר שבע יש טענות, אבל הם לא מוציאים את הדברים ככה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

"חבל שג'ורדי קרויף בחר לתקוף את המנהלת ולתת לגיטימציה ואליבי לשחקנים שלו", כך אמר היום גורם בכיר במנהלת הליגות בעקבות דבריו של מאמן מכבי תל אביב במהלך מסיבת העיתונאים של הצהובים לקראת משחק הליגה האירופית נגד סלביה פראג.

קרויף אמר היום: "יש לנו משחק ביום חמישי ומשחק ביום ראשון. הודות למנהלת הליגה יש לנו אחר כך גם משחק בעכו בגביע הטוטו ואז משחק ליגה ביום שבת ב-16:00, שזו שעה מגוחכת אם אתה משחק ארבעה משחקים בתשעה ימים. אז אני רוצה להודות לכולם על כך".

עוד בנושא:

ג'ורדי נגד המנהלת: "הלו"ז שלנו מגוחך, תודה"
לקחי מכבי תל אביב מ"תיק עלי מוחמד"

במנהלת אמרו היום: "גם להפועל באר שבע יש טענות כלפי השיבוצים שלהם וגם הם באים אלינו בטענות ורבים עם המנהלת, אבל ברגע שהם מבינים שאי אפשר לסייע להם, הם שותקים ולא מוציאים את הדברים בצורה כזו. מה, המנהלת לא רוצה לעזור ולסייע לקבוצות? מה, המנהלת לא רצתה לסייע למכבי תל אביב כדי שיהיה לה עוד יום מנוחה? אבל מה לעשות שיש זכיין שידור והוא משלם הרבה כסף כדי שתהיה לו אמירה לגבי שעת המשחק ומועד המשחק. זה מאוד קל לתקוף את המנהלת, אבל כשהמנהלת פועלת ומסייעת לקבוצות לא זוכרים לומר מילה טובה. אנחנו נסתדר עם כל הביקורות".

במכבי תל אביב לא אהבו את ההחלטה להעביר את המשחק שלהם בחצי גמר גביע הטוטו לאצטדיון בעכו בעוד שבוע ולקבוע להם את המשחק הביתי מול מ.ס. אשדוד ליום שבת בשעה 16.00. "האצטדיון היחיד שיכול היה להחליף את המושבה מלבד האצטדיון בעכו הוא זה בחיפה. מה כבר ההבדל מבחינת הנסיעה של מכבי תל אביב צפונה?", אמרו במנהלת. "בנוגע למשחק מול אשדוד בשבת - זו הייתה הבקשה של הזכיין".

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. שלומי גבאי
קרויף במסיבת העיתונאים היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully