וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אוסקר גרסיה מעוניין להתמנות למאמן ווסט ברומיץ'

הספרדי בן ה-44, שהתפטר לאחרונה מסנט אטיין אחרי חמישה חודשים בלבד, נמצא במקום החמישי בטבלת המועמדים של סוכנויות ההימורים לתפקיד אצל קבוצת הפרמיירליג. פארדיו ואלרדייס מועמדים

אוסקר גרסיה כמאמן רד בול זלצבורג, 2016. GettyImages
מעוניין בווסט ברומיץ', האם בווסט ברומיץ' מעוניינים בו? גרסיה/GettyImages

בדיילי מייל מדווחים היום (שלישי) כי אוסקר גרסיה מעוניין להתמנות למאמן ווסט ברומיץ' ולהחליף בתפקיד את טוני פוליס, שפוטר לאחרונה. גרסיה עצמו, שאימן לאחרונה את סנט אטיין עד שהתפטר ממנה בשבוע שעבר, מדורג חמישי בקרב סוכנויות ההימורים להתמנות לתפקיד כשרק שתי סוכנויות מציבות אותו כמועמד (וויליאם היל ביחס של 1 ל-16 ו-ויקטור צ'נדלר ב-1 ל-10).

יש לציין כי בווסט ברומיץ' מעוניינים להחתים מאמן בעל ניסיון בפרמיירליג ולגרסיה עצמו אין כזה. שני המועמדים הבכירים לרשת את פוליס בתפקיד הם סם אלרדייס ואלן פארדיו. מייקל אוניל גם נחשב למועמד בכיר כמו גם דרק מקינס. גרסיה עצמו אימן בעבר את ברייטון בליגת המשנה האנגלית והגיע איתה לפלייאוף ב-2014 לפני שעזב אותה לטובת ווטפורד, שם החזיק מעמד 27 ימים לפני שעזב בשל סיבות בריאותיות. את סנט הוא עזב אחרי חמישה חודשים בלבד. בעבר אימן את מכבי תל אביב ב-2012/13 וזכה איתה באליפות, ב-2014 חזר שוב אל הצהובים ואז שרד רק כחודשיים וחצי בתפקיד עד שהתפטר. הקבוצה היחידה בה החזיק מעמד יותר מתקופה קצרה היא רד בול זלצבורג, אותה אימן שתי עונות בין 2015 ל-2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully