וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל אדבאיור: "רוברטו מאנצ'יני מאמן לא טוב, במה הוא זכה בדיוק?"

החלוץ הטוגולזי, שפתח את העונה טוב באיסטנבול בשאקשהיר, סגר חשבון עם מי שאימן אותו בעבר במנצ'סטר סיטי: "הוא מביא איתו 40 שחקנים לכל קבוצה שהוא מגיע אליה ואף אחד לא רוצה לשחק אצלו"

עמנואל אדבאיור, מנצ'סטר סיטי, חוגג שער. רויטרס
אדבאיור בזמן ששיחק בסיטי/רויטרס

עמנואל אדבאיור פתח את העונה טוב מאוד באיסטנבול בשאקשהיר. החלוץ הטוגולזי כבש שבעה שערים ב-11 משחקים בליגה הטורקית, אליה הגיע מקריסטל פאלאס. היום (שלישי) החליט אדבאיור לסגור חשבון ישן עם מאמנו לשעבר רוברטו מאנצ'יני. בראיון שהעניק, תקף החלוץ בן ה-33 את מי שאימן אותו בעבר במנצ'סטר סיטי.

"למאמן מאנצ'יני לא הייתה שליטה על חדר ההלבשה", אמר אדבאיור, "הוא עצבן 25 שחקנים. מאנצ'יני היה שחקן נהדר, אבל הוא לא מאמן נהדר. בינתיים הוא זכה במה בדיוק? לכל מועדון שהוא הולך הוא רוכש 40 שחקנים. כשמוריניו מונה למאמן אינטר אחריו, היו לו שם 40 שחקנים בינלאומיים. מה אתה עושה? הייתי שם במנצ'סטר סיטי כשהוא החתים את אדין דז'קו, מריו באלוטלי, קרלוס טבס וסרחיו אגוארו. היו לו בסגל חמישה חלוצים ברמה עולמית גבוהה. אם הוא היה אומר לי שאני צריך לעזוב, הייתי עושה את זה, אבל הוא אמר: 'אני זקוק לכדורגל שלך'. הייתי משחק, כובש ויום למחרת הוא היה מוציא אותי החוצה ואומר לי: 'זה בסדר, אבל נשחק שונה נגד מנצ'סטר יונייטד'. השחקנים דיברו בינם לבין עצמם ואף אחד לא רצה לשחק בשבילו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully