וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "אנחנו צריכים לגרום לקוטיניו וסלאח לרצות להישאר כאן"

מאמן ליברפול דיבר לפני המפגש עם סביליה בליגת האלופות (21:45) על עזיבה אפשרית של כוכבי המייטי רדס לברצלונה ולריאל מדריד: "קבוצות יכולות להתעניין בשחקנים, זה בסדר גמור"

רויטרס

בווידאו: צפו בתקציר הדרבי בין אתלטיקו לריאל מדריד

ליברפול תתארח הערב (שלישי, 21:45) אצל סביליה במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של ליגת האלופות, כשניצחון עשוי לעזור לה להבטיח העפלה לשלב השמינית הגמר. עוד לפני כן, מאמן המייטי רדס, יורגן קלופ, התייחס למשחק ולעתידם של כוכבי קבוצתו.

"אני לא מודאג מכך שבתקשורת מפרסמים שפיליפה קוטיניו ומוחמד סלאח מועמדים לברצלונה ולריאל מדריד. אני מודה שאנחנו צריכים לשמור אותם מאושרים אם אנחנו רוצים להצליח" אמר המאמן הגרמני. קוטיניו, שהיה קרוב למעבר לברצלונה בחלון ההעברות של הקיץ, אמר לאחרונה בראיון שהוא מאושר באנפילד ואינו מעוניין לעזוב. חלוץ נבחרת מצרים לשעבר, מידו, צוטט השבוע בתקשורת הספרדית כשהוא משוכנע ש"סלאח יעבור בקרוב לריאל מדריד".

"זה לא מדאיג אותי. קבוצות יכולות להתעניין, וזה בסדר גמור" אמר קלופ, שהמשיך: "אנחנו צריכים לגרום להם לרצות לשחק איתנו. הם איתנו לגמרי ומרוכזים במשחק הקרוב. אנחנו פוגשים את סביליה במגרשה הביתי, היא קבוצה נהדרת. שיחקתי כאן כבר בעבר עם מיינץ ודורטמונד כך שאני יודע מה מצפה לנו. זה לא תירוץ שמדובר במשחק חוץ, אנחנו רוצים לנצח" סיכם המאמן.

עוד בנושא:

פיליפה קוטיניו: "אני משחק באחד מהמועדונים הגדולים בעולם"
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל, סיטי עם ניצחון 10 רצוף
זלאטן איברהימוביץ': "עבדתי 5-6 שעות ביום, גאה שהצלחתי לחזור"

שחקן ליברפול פיליפה קוטיניו עם מאמנו יורגן קלופ. רויטרס
המאמן אופטימי. יורגן קלופ עם פיליפה קוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully