וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת יוון: פנאתינאייקוס תשחרר את קלאתיס, וויוקאס ואנטטוקומפו למשחק מול ישראל

האתגר של עודד קטש ונבחרת ישראל הופך למורכב הרבה יותר, אחרי שפאו הודיעה כי שלושה מארבעת שחקניה מהסגל יצטרפו לנבחרת היוונית. עם זאת, סנטר הנבחרת יאניס בורוסיס צפוי להיעדר

צילום ועריכה: קובי אליהו

חלון המשחקים הראשון במוקדמות גביע העולם מציב לא מעט חוסר ודאות בנוגע להשתתפותם של שחקני היורוליג בנבחרות השונות, וזאת בעקבות המתיחות הארוכה ששוררת בין פיב"א ליורוליג. הדבר נוגע בראש ובראשונה לנבחרות הבכירות באירופה, שמלבד שחקני ה-NBA מסתמכות על שחקנים מהקבוצות הטובות ביבשת.

אחת הנבחרות הללו היא יוון, שתארח את ישראל בהראקליון שבכרתים במחזור השני, ביום שני הבא, ה-27 בנובמבר. כל אחד ואחד מחברי הסגל שהשתתף בקיץ באליפות אירופה משחק ב-NBA, ביורוליג או בסין, ועל כן יוצב בפני המאמן החדש תנאסיס סקורטופולוס אתגר לא פשוט.

עם זאת, היום (שלישי) ההתאחדות היוונית קיבלה בשורה חיובית מפנאתינאייקוס, שהודיעה שתשחרר שלושה מארבעה שחקנים שנכללים בסגל הנבחרת היוונית למשחק מול נבחרת ישראל. מדובר בניק קלאתיס, יאן וויוקאס ותנאסיס אנטטוקומפו (אח של). השלושה לא יהיו במשחק של יוון בבריטניה ביום שישי (ביום בו פאו משחקת מול ריאל מדריד ביורוליג) אבל יצטרפו לאחר מכן למשחק מול ישראל. כמובן שהצטרפותם הופכת את המשימה של עודד קטש למורכבת הרבה יותר.

מנגד, הסנטר יאניס בורוסיס, השחקן הבכיר היחיד שהופיע ביורובאסקט וגם התייצב לאימוני הנבחרת, עשוי להחמיץ את המשחק נגד ישראל. בורוסיס הגיע לפתיחת האימונים באתונה וישתתף במשחק מול בריטניה ביום שישי, אך ביקש לשוב מיד לאחר מכן לקבוצתו הסינית ז'ז'יאנג ליונס.

אולימפיאקוס כבר הודיעה שלא תשחרר איש משחקניה לנבחרת, כך שהישראלים לא יצטרכו להיתקל בשחקנים בכירים דוגמת יורגוס פרינטזיס, קוסטאס פפאניקולאו, יאניס פפאפטרו ואוונגלוס מנצריס.

יאניס בורוסיס שחקן נבחרת יוון. רויטרס
אחד פחות בשביל נבחרת יוון? בורוסיס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully