וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אליצור רמלה הפתיעה עם 71:79 בחוץ על מכבי אשדוד

אלופת ארבע השנים האחרונות הובילה, אך הפסידה בביתה ויחד עם ה-68:75 של מכבי רעננה על רמת חן, כל ארבע המובילות במאזן 2:4 כעת. בני יהודה הפתיעה את פתח תקוה והשיגה ניצחון ראשון העונה

נעמה שפיר אליצור רמלה מול טיפאני ג'קסון מכבי אשדוד. עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל, אתר רשמי
נעמה שפיר ורמלה חגגו מול טיפאני ג'קסון ואשדוד/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

כמיטב המסורת וכבכל יום שני, גם הערב קיבלנו חגיגת כדורסל בליגת העל לנשים, עם המחזור השישי שסיפק כמה דרמות עוצרות נשימה והפתעות בלתי נשכחות, כאשר כל ארבע הקבוצות החזקות שדורגו ערב המחזור במקומות 1-4 נפגשו לעימותים פנטסטיים.

באופן מדהים, שתי המדורגות ראשונות, מכבי אשדוד ומכבי רמת חן, הפסידו, מה שוויון מותח בין ארבע קבוצות בפסגה.

אשדוד, אלופת ארבע השנים האחרונות, נפלה בבית מול אליצור רמלה 79:71. הצהובות כבר הובילו בשמונה בסוף הרבע הראשון ובשבע במהלך הרבע השלישי, אך נפלו שדודות אל מול הרמלאיות, שקיבלו 21 נקודות מאדוט בולגק. 29 של טיפאני הייז לא עזרו למארחת.

אורנה אוסטפלד מאמנת אלקטרה רמת השרון. ברני ארדוב
עוד הפסד לאוסף הצומח. אוסטפלד/ברני ארדוב

ברעננה, מכבי המקומית חילצה 68:75 מרשים מול מכבי רמת חן, ש"חן" הוא הדבר האחרון שאפשר לומר על המשחק שלה הערב. החבורה הלוחמנית של לירון שרף שרטה בהגנה, כמיטב המסורת של אבא צביקה, והמפסידות קלעו רק ב-36 אחוזים מהשדה. קאריסמה פן הבריקה עם 17 ו-17 ברעננה.

בפתח תקוה נפלה אחת מסנסציות העונה בספורט המקומי, כאשר בני יהודה, שהגיעה למחזור במאזן 5:0, הדהימה עם 71:77 על הפועל פתח תקוה, שנחלה הפסד שלישי העונה, למרות 38 נקודות ו-10 ריבאונדים של בריטני סייקס, ששיחקה את כל 40 הדקות. עדני דגן סופסוף זכה למעט נחת, בעיקר הודות ל-23 של קרטיס נוקס.

המשחק שגרם לכולם לכסוס ציפורניים היה בראשון לציון, שם אליצור חולון ניצחה 72:73 את הפועל המקומית בזכות קליעת עונשין של סיאניה צ'ונג, שלוש שניות לבאזר, זאת אחרי איבוד כדור שטותי של אטוניה נינגיפה. מותח היה גם בהרצליה, כאשר בנות הרצליה ניצחו ב"דרבי קטן" אם תרצו, 71:74 את א.ס. רמת השרון, להן לא עזרו 22 נקודות ו-16 ריבאונדים של שי קלי ו-12 ו-20 של לורין ארוין. הבנות של אורנה אוסטפלד כבר עם הפסד רביעי העונה והמנהלת המקצועית הכל כך מנוסה תצטרך לעשות חושבים בדחיפות ולשלוף משהו חדש מהקנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully