וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקבוק בירה על הראש וגרזן קרח: התקיפה שתחסל את עולם הסומו?

סערה בעולם הסומו: לוחם מונגולי צעיר בשם טקאניווה התחצף במהלך בילוי בבר ליוקוזונה המנוסה הרומאפוג'י וזה, בתגובה, תקף אותו באכזריות, פצע אותו קשות ועלול להיות מושעה לכל החיים

הרומאפוג'י לוחם סומו מונגולי. AP
ניצב בפני עונש קשה, ופגע בכל הענף המסורתי. הרומאפוג'י/AP

עולם הסומו כמרקחה ויפן סוערת והכל בגלל יריבות בין שני כוכבים, שגלשה מחוץ לזירה העגולה. הלוחם המונגולי הרומאפוג'י קוהי בן ה-33, שמחזיק בדרגת יוקוזונה, הגבוהה ביותר בסומו, מואשם כי תקף באכזריות יריב מונגולי בן 27, טקאניווה יושימורי.

הרומאפוג'י טוען כי השתמש רק בשתי ידיו בקטטה שפרצה בין השניים, שהיו שיכורים והתעמתו בבר בעיר טוטורי ביפן. אלא שחקירה משטרתית שמסעירה את יפן בימים אלה, שופכת אט אט אור על האירועים החמורים שהתרחשו באותה תקיפה והרומאפוג'י, מכוכבי הענף הגדולים ביותר, עלול להיות מושעה לכל החיים. מעבר לכך, השעייה של הרומאפוג'י עלולה לפגוע אנושות בענף הסומו כולו, ענף הסובל בשנים האחרונות מבעיות של בריונות והטיית קרבות, בעוד הכבוד שליווה אותו לאורך מאות שנים גוסס במהרה.

העימות בין שני הניצים בבר החל לאחר שהוקואו, לוחם אחר בדרגת יוקוזונה, הרצה בזעם לטקאניווה הצעיר על הגישה הבעייתית שלו. את טקאניווה זה לא עניין ממש ובזמן שהוקואו דיבר בשצף קצף, הוא החל לשחק בטלפון הסלולארי שלו במחאה ואמר לשני הלוחמים שלצדו: "התקופה שלכם בפסגה נגמרה. אתם גמורים".

ככה נראה קרב (בזירה) בין השניים מתחילת השנה

משם, העסק הידרדר במהרה והרומאפוג'י הרותח הרים בקבוק בירה והחל לחבוט בראשו של טקאניווה, עד שהבקבוק התנפץ, תוך שהוא צווח עליו: "למה אתה משחק בטלפון בזמן שהיוקוזונה הגדול מדבר אליך?". עדי ראייה סיפרו כי הרומאפוג'י הכה בראשו של טקאניווה עם הבקבוק בין 20 ל-30 פעמים. לאחר מכן, אחד מהשניים, לא ברור עדיין מי, הרים גרזן קרח ואיים לפגוע ביריבו ו"כלי נשק" נוספים ששימשו בקרב הזה היו מאפרה, מיקרופון ושלט רחוק של מכונת קריוקי.

טקאניווה הובהל כמובן לבית החולים עם זעזוע מוח קשה וחשש לשבר בגולגולת ופגיעה בעמוד השדרה. השניים פרשו מהתחרות הבאה שלהם וראש המכון של טקאניווה הגיש תלונה במשטרה, אך לא סיפר על התלונה הזו להתאחדות הסומו במשך שבועיים והואשם בכך שהוא ניסה להסתיר פרטים מהמקרה וזילזל באיגוד. כעת, כולם מנסים להבין כיצד ישפיע האירוע על עולם הסומו כולו.

  • עוד באותו נושא:
  • סומו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully