וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שאלקה טיפסה למקום השני, ברמן השיגה ניצחון ראשון העונה

רויאל בלוז ניצחו 0:2 את המבורג וחלפו על פני ר.ב. לייפציג בטבלה. פרנקו די סנטו (17, בפנדל) וגווידו בורגשטאלר (77) כבשו. מקס קרוזה להט עם שלושער ב-0:4 של וורדר על האנובר

שוער שאלקה רלף פיירמן. GettyImages
העונה המוצלחת נמשכת. פיירמן/GettyImages

המחזור ה-12 בבונדסליגה מגיע הערב (ראשון) לסיומו עם שני משחקים. בראשון ניצחה שאלקה 0:2 את המבורג, ובהמשך, תארח ורדר ברמן מהתחתית את האנובר.

שאלקה - המבורג 0:2

על פניו ניתן היה להעריך שהפגרה תפגע במומנטום המצוין של שאלקה, שניצחה ארבעה מחמשת משחקיה האחרונים לפני היציאה אליה, אלא שעושה רושם שדבר לא השתנה. הקבוצה של דומנטיקו טדסקו הצעיר חלפה על פני ר.ב. לייפציג וכעת היא במקום השני, מרחק שש נקודות מבאיירן מינכן. המבורג, מנגד, חוזרת להפסיד אחרי שני ניצחונות רצופים (אחד בליגה, אחד בגביע) לפני היציאה לפגרה, ומצבה מוסיף להיות קשה. פרנקו די סנטו כבש את הראשון מהנקודה הלבנה (17), גווידו בורגשטאלר הכפיל מקרוב (77) אחרי מתפרצת מצוינת.

פיליפ ברגפרד, ורדר ברמן, מרטין הארניק, האנובר,. GettyImages
פיליפ ברגפרד מברמן נאבק מול מרטין הארניק מהאנובר/GettyImages

ורדר ברמן - האנובר 0:4

אחרי חמש תוצאות תיקו ושישה הפסדים מתחילת העונה ורדר סוף סוף גם הוסיפה ניצחון ראשון למאזן. החבורה של פלוריאן קוכפלדט השיגה 0:3 מוחץ על האנובר שכנראה התקשתה לחזור לעצמה אחרי חגיגות הניצחון על דורטמונד במחזור הקודם.

ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-39 לאחר שפין ברטלס נשלח לתוך הרחבה והכניע את השוער מיכאל אסר. בדקה ה-55 פיליפ בגפרד דהר לתוך הרחבה של האנובר מסר למקס קרוזה שכבש מקרוב את השני. בדקה ה-59 מקס קרוזה שוב קיבל את הכדור בתוך הרחבה ולא התקשה לכבוש את השני שלו. בדקה ה-78 קרוזה השלים שלושער אחרי ששיגר מדויק מקרוב לפינה הרחוקה. בעקבות הניצחון וורד עקפה את פרייבורג, טיפסה מעל הקו האדום ומקווה לצאת לדרך חדשה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully