וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בנבחרת ממצבת הגארדים, בן שימול עשוי לקבל זימון

19.11.2017 / 7:34

הפציעה של בלאט והמצב הבעייתי של טימור וזיו עשוי להוביל את הגארד המוביל לסגל באופן מפתיע לקראת פתיחת אימוני מוקדמות אליפות העולם. אלכסנדר שנפצע ייבדק

תמיר בלאט, הפועל חולון,. ברני ארדוב
מצבת הגארדים דלילה במיוחד. תמיר בלאט/ברני ארדוב

נבחרת ישראל בכדורסל תתכנס מחר (שני) לאימון הפתיחה שלה לקראת מוקדמות אליפות העולם שייפתחו ביום שישי הקרוב, אלא שהכל רחוק מלהיות מוכן בכל הנוגע לנושא המקצועי. אל שורת הבעיות שמפריעות למאמן עודד קטש ולצוותו נוספה אמש הפציעה של תמיר בלאט, שהיה אמור להיות חלק מרכזי ברוטציה של הנבחרת, כשההערכות הן שהוא בכל מקרה לא יוכל להיות חלק מהסגל, גם אם יתברר כי הפציעה פחות חמורה ממה שחשבו.

בלאט מצטרף לבעיות קשות שיש לקטש בקו האחורי, שכולל נכון לעכשיו רק את גל מקל בכושר טוב. גארד הפועל ירושלים בר טימור לא שיחק מאז הראשון לנובמבר בעקבות חבלה בברכו, והערב הוא אמור לעלות לשחק נגד בני הרצליה, ייתכן עם זריקה לשיכוך כאבים. טימור נמצא בקשר עם הצוות המקצועי והרפואי, כשהוא אמור לשחק בנבחרת בכל מקרה, אך כשירותו וכושר המשחק שלו רחוקים מלהיות אופטימלים. גם מצבו של יפתח זיו רחוק מלהיות מזהיר. זיו נפצע לפני כחודש בקרסולו, לא החמיץ משחק במדי נהריה, אך נראה רע. בארבעת המשחקים מאז הפציעה רשם 3.7 נקודות ו-2.7 אסיסטים ב-12 וחצי דקות למשחק.

הפיתרון של הנבחרת עשוי להיות פיתרון מפתיע מאוד - במהלך השבוע שעבר החליפו באיגוד הכדורסל שחקן בסגל הרחב כשכרם משעור נופה מהסגל ואת מקומו תפס אבי בן שימול ממכבי ראשון לציון. לוואלה! ספורט נודע כי בן שימול בן ה-32 שוחח עם עודד קטש, והוא גם לא כשיר במאה אחוזים, אך בשל המצב הנוכחי ככל הנראה יקבל היום זימון לסגל.

אגב, הפציעה של בלאט היא לא הראשונה שמשפיעה על הסגל של הנבחרת, לאחר שגם עמית שמחון ואיגור נסטרנקו, שהיו בתוכניות של קטש, נפצעו בשבוע שעבר ולא יכולים להיות בסגל. אם לא יתבצע זימון במקומו של בלאט, הסגל יכלול 13 שחקנים, כולל שני מתאזרחים, ריצ'רד האוול וג'ו אלכסנדר, שרק אחד מהם יכול להיות בסגל לכל משחק, כך שכל שאר שחקני הסגל יתלבשו לשני המשחקים. אלכסנדר הפצוע גם הוא ייבדק היום על ידי רופאי הנבחרת, כדי לבדוק אם יוכל לעמוד לרשות קטש או לא.

ישראל תפגוש את נבחרת אסטוניה ביום שישי הקרוב (14:00, דרייב אין) במשחק שיפתח את המוקדמות, וביום ראשון תצא לכריתים למשחק נגד נבחרת יוון ביום שני (17:00, הרקליון). בבית הישראלי משחקת גם נבחרת בריטניה, כששלוש הראשונות תעפלנה לשלב הבתים השני.

עודד קטש מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
מתלבט. קטש/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully