וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: קוסטדינוב מבוקש בקלן, אביו של עמית זנטי טוען: "החוזה במכבי חיפה לא חוקי"

19.11.2017 / 19:00

בבולגריה טוענים שנועלת הטבלה בגרמניה שלחה סקאוט לצפות בקשר. אביו של זנטי טוען כי חתם על חוזה כשהיה קטין ומסבר את הסיבות לעיכוב: אופציה להארכת החוזה, בקשה לקבלת אחוזים ממכירה עתידית וקביעת תג מחיר. "מתוך 60 סעיפים, יש 30 מוקשים". בחיפה מאמינים שיחתום

אתר רשמי

אביו של קשר מכבי חיפה עמית זנטי, איציק זנטי, טוען כי החוזה עליו חתם במכבי חיפה אינו חוקי. כזכור, בשבועות האחרונים פרסמנו על הפיצוץ המשא ומתן בין זנטי למכבי חיפה, שבסיומו הודיע השחקן כי הוא לא מתכוון לחתום על החוזה ומבחינתו יסיים את העונה ביציע. כעת שבו הצדדים לשולחן המשא ומתן וזנטי אף שותף במשחק האימון מול קריית שמונה, אך כל עוד לא יחתום על חוזה חדש הוא לא ייכלל בסגל. זנטי האב טוען לקיפוח מתמשך בכל הנוגע לסאגת החוזה של בנו. "החוזה עליו חתם היה בגיל 16 וחצי, לכן הוא לא חוקי", אמר זנטי האב. "הוא חתם אז על חוזה לשלוש עונות, עם אופציה לשתיים נוספות, כשהעונה הזאת היא כביכול האחרונה בחוזה שלו. אני לא רוצה לסגור עדיין את הדלת של מכבי חיפה, אם כי המצב כרגע הוא שמאיימים עליו שלא ישחק אם לא יחתום על החוזה".

"מתוך 60 סעיפים, יש 30 מוקשים", המשיך זנטי. "מכבי חיפה הגישה לנו את החוזה ביום האחרון להעברות, ציפו שאחתום מיד כדי לזרוק אותו לאיזו קבוצה. סעיף נוסף עליו ביקשו שיחתום, הוא שבמידה ויושאל לקבוצה אחרת הוא יחזיר תוך 48 שעות את הרכב, וכן יופסק השכר שהוא יקבל עבור פרמיות. החלטתי שאני לא חותם, משום שגם בחוזה הקודם קיפחו אותנו. במהלך שבע שנים במכבי חיפה הוא הרוויח 600 אלף שקל ברוטו. השקעתי כל כך הרבה כספים מאז שהחלטנו להיכנס להסדר באשדוד ולהגיע לכאן, ולא שיפו אותנו מספיק. ביקשנו לשכור עבורו דירה, ובמעמד החתימה התברר שהסכום שביקשנו (5,000 שקל, א"י) הפך לברוטו. עוד מוקש, עוד מוקש, ועוד מוקש. סעיף בעייתי נוסף: "ביקשו שנחתום על חוזה לשלוש שנים שכולל אופציה להארכה בשנתיים נוספות. לא הסכמנו שתהיה למכבי חיפה אופציה. בנוסף, ביקשנו שייקבע תג מחיר כלשהו, ללא התחייבות על הסכום, שיתנו לו 15 אחוז מהעברה עתידית לחו"ל. להכל הם סירבו. אני לא מתכוון לחתום על חוזה כזה. לא אחתום על חוזה שהילד לא מרוצה ממנו". יש לציין כי למרות הדברים הללו במכבי חיפה מאמינים שיחתום על חוזה חדש, מציינים כי המשא ומתן נמשך ולא ממש מתרגשים מהסאגה: "עמית זנטי קיבל הצעה מכובדת מאוד ביחס לגילו ולמעמדו".

מכבי חיפה מסרה בתגובה: "אנו לא מגיבים בעניני משא ומתן מול שחקנים".

עוד בנושא

אוהדים של מכבי חיפה מאיימים: אם המורחקים לא ישובו ליציע, נשליך אבוקות
מכבי חיפה הפסידה 2:0 לקרית שמונה במשחק אימון, 45 דקות למאור בוזגלו
מאבוקה סובל ממתיחה בשריר, עלול להחמיץ את המשחק מול מכבי נתניה

עמית זנטי שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
איך הסאגה תסתיים? זנטי/ברני ארדוב

בתקשורת הבולגרית טוענים שפ.צ. קלן, מהמקום האחרון בבונדסליגה, מביעה עניין בקשר מכבי חיפה גיורגי קוסטדינוב. על פי דיווחים, סקאוט של הקבוצה הגרמנית צפה בו במהלך משחקה האחרון של נבחרת בולגריה, מול ערב הסעודית, בו השלים הקשר 90 דקות.

אחרי יומיים חופש, חיפה תשוב לאימונים היום. ארנסט מאבוקה ורמי גרשון עדיין לא כשירים במאת האחוזים, ולכן הם התבקשו להגיע למפגש עם האוהדים בקניון. ההערכה היא שהשניים ישובו לאימונים מלאים בהמשך השבוע. נטע לביא, אופיר מזרחי ושלומי אזולאי לא כשירים למשחק. מו אלאך יגיע לאימון גם מחר. כמו בתקופה בה היה בויטסה, הוא לא נוהג להתערב מקצועית וכותב הערות. רוב הכרטיסים לקראת המפגש מול מכבי נתניה אזלו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully