וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים של מכבי חיפה מאיימים: אם המורחקים לא ישובו ליציע, נשליך אבוקות

17.11.2017 / 9:15

האלימות ביציע של מכבי חיפה עולה מדרגה, גורמים מסבירים: "אוהדים הפעילו לחץ כדי שנימנע מתביעות". שחקנים אחרי ההפסד לקרית שמונה: "יותר מדי שחקנים בינוניים". לוזון רוצה את רפאלוב, אלאך עוקב

אתר רשמי

אחרי מחנה אימונים שנמשך ארבעה ימים, שחקני מכבי חיפה ינוחו בסוף השבוע וישובו ביום ראשון לכפר גלים, שם יחלו בהכנות לקראת המשחק מול מכבי נתניה. השחקנים העידו על מחנה אינטנסיבי, אולם חלק גדול מהם כלל לא נכח בו – שחקני הנבחרת הצעירה (גלזר, מאיר, עוואד) נעדרו, גיורגי קוסטדינוב (נבחרת בולגריה) ניקיטה רוקאביציה (נבחרת אוסטרליה) וכך גם הפצועים ארנסט מאבוקה, רמי גרשון, נטע לביא, אופיר מזרחי ושלומי אזולאי, שהתמקד בשיקום. אחד השחקנים סיכם: "המחנה לא היה שונה בהרבה ממה שאנחנו עושים בדרך כלל. אחד האימונים ברביעי בוטל ולכן המסגרת כללה תוספת של שני אימונים. האימונים בכל מקרה סגורים לתקשורת, כך שלא הייתה תחושה שונה".

דקל קינן מרבה לשוחח עם חבריו על המעבר לארצות הברית, והוא צפוי לעזוב כבר בסוף דצמבר את ישראל, מה שמוביל את לוזון לחפש בלם ישראלי. בחיפה ממשיכים לעקוב אחר אדי גוטליב מהפועל תל אביב. במועדון החליטו לא למנות קפטן כבר בשלב הזה, והנושא יוכרע רק לקראת עזיבתו של קינן את הארץ.

כפי שכבר פרסמנו, במועדון מתכננים פניה לליאור רפאלוב, בו מעוניין גיא לוזון ואלאך עוקב אחר ההתפתחויות בעניינו. לא כל שחקני חיפה מבינים מדוע נחוץ להביא את רפאלוב לאור הסגל העמוס, אבל גורם במועדון הבהיר: "רפאלוב תמיד רצוי כאן. אם הוא יחזור לארץ, טבעי שנרצה אותו". גם עלי מוחמד נמצא ברשימות, אך מו אלאך וגיא לוזון שוקלים לצרף מגן שמאלי זר ולכן העניין מתעכב (אם יגיע מגן זר, חיפה תצטרך לשחרר זר כדי לפנות מקום לקשר זר). שם נוסף שעלה הוא של אלמוג כהן, אך ספק אם חיפה תוכל לעמוד בתנאי העברתו ובשכר שלו.

לאחר ההפסד 2:0 אתמול (חמישי) לקרית שמונה במשחק אימון, אמרו שחקנים בקבוצה: "ניכר שהייתה עייפות מהמחנה, אבל עדיין – יש כאן יותר מדי שחקנים שמציגים יכולת בינונית. אולי כשהפצועים יחזרו נראה טוב יותר. נצטרך להיראות הרבה יותר טוב מול מכבי נתניה. במחצית הראשונה שיחק רוב ההרכב הראשון, כך שאין סיבה להציג יכולת כזאת". מאור בוזגלו שפתח אתמול ישחק גם נגד מכבי נתניה, אך לא ברור אם יפתח בהרכב.

עוד בנושא

מכבי חיפה הפסידה 2:0 לקרית שמונה במשחק אימון, 45 דקות למאור בוזגלו
מאבוקה סובל ממתיחה בשריר, עלול להחמיץ את המשחק מול מכבי נתניה
סינסינטי FC הודיעה רשמית על הצטרפותו של דקל קינן: "ווינר ומנהיג"

אבוקה שנזרקה מיציע אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
המראות יחזרו על עצמם? רימון עשן מיציעי אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

במועדון עסוקים במקביל גם בנושא מתיחות עם קבוצת אוהדים והבוקר נחשפים הפרטים שעומדים מאחורי איומים שהשמיעו חברים בארגון על אחד העובדים. במהלך דיון שנערך בבית הדין של ההתאחדות בעניין התפרעת אוהדים, הגיש המועדון לבית הדין הקלטה ובה נשמע אחד האוהדים מאיים על עובד המועדון: "יהיה לו (לאסף בן דב, א"י) בית דין ועוד בת דין ועוד בית דין ובסוף התנאי הזה יופעל ויהיה לו את הרדיוס שלו". במועדון טוענים כי האיומים הללו מגיעים בעקבות דרישות של הארגון להחזיר את האוהדים המורחקים ליציע. מתברר כי אוהדים בתוך הארגון איימו כי במידה והמועדון לא יחזיר את האוהדים שהרחיק, הם ינקטו בפעולות אלימות כדי להחזיר את הקבוצה לבית הדין. "האיומים אינם קשורים למחאה שהייתה נגד גיא לוזון. יש ארגון שמתיימר להפוך לארגון החזק ביציע הצפוני. זה הוביל לא פעם לאלימות בין אוהדים אבל אנחנו לא ניכנע לתכתיבים שלהם, ובטח שלא לאלימות", אמרו מקורבים למועדון. "ברגע שהודענו כי נתבע אוהדים, הם חשבו שיפעילו לחץ כדי שנימנע מהגשת תביעות". מעדויות של אוהדים ניתן להבין כי מאבקי השליטה הובילו גם לאלימות פיזית בין הארגונים לפני משחקים.

הדיין נעם ליובין ציין בהחלטתו: "הדברים שנאמרו שלא לפרוטוקול במהלך הדיון חשפו כי מדובר בפשע מאורגן ובארגון פשע לכל דבר ועניין על כל המשתמע מכך, אשר כאמור חושב אף כי בית דין זה הינו 'נשק' בידיו על מנת להעניש את הקבוצה על מלחמתה באותם פורעים וממשיך להשליך אמצעים פירוטכניין אשר יביאו להעמדתה לדין מידי שבוע". דובר המועדון דודו בזק העביר להתאחדות מספר סרטונים, מכתבים על הרחקה לצמיתות ותלונות משטרה בעקבותן הורחקו ל-30 ימים. כמו כן, במועדון טוענים כי השקיעו במערך הבידוק 180 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully