וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי FC הודיעה רשמית על הצטרפותו של דקל קינן: "ווינר ומנהיג"

הקבוצה מאוהיו סיכמה את תנאיה מול בלם מכבי חיפה וממתינה לאישור ההתאחדות האמריקאית והנהלת ה-USL כדי שהעסקה תהפוך לרשמית. המאמן אלן קוך: "אנו ברי מזל, הוא יהווה מודל לחיקוי"

סינסינטי FC מליגת ה-USL, מהדרג השני של הכדורגל בארצות הברית, הודיעה הערב (שישי) באופן רשמי על הצטרפותו של בלם וקפטן מכבי חיפה, דקל קינן, שצפוי להגיע לקבוצה בינואר.

בהודעה מצולמת שפורסמה באתר הקבוצה מאוהיו אמר קינן באנגלית: "שלום חברים, אני דקל קינן, בלם מישראל. שמעתי הרבה מאוד על סינסינטי והאוהדים המדהימים ואני לא יכול לחכות להיות שם ולשחק בפניכם. נתראה בקרוב".

בהודעה באתר הקבוצה, בה גם הסבירו לאוהדי סינסינטי איך להגות נכונה את שמו של קינן באנגלית (DEH-kehl, kay-NAAN), נכתב כי הקבוצה והשחקן סיכמו ביניהם את התנאים והם ממתינים כעת לאישור ההתאחדות האמריקאית וראשי ליגת ה-USL.

מאמן סינסי, הדרום אפריקאי אלן קוך, אמר: "דקל הוא מנהיג. הייתה לו קריירה מדהימה בישראל ואנגליה ואנחנו ברי מזל שהוא הסכים להצטרף אלינו לסינסינטי. אנחנו מקבלים בלם נהדר, שיהיה תוספת אדירה עבורנו ואנחנו גם יודעים שהנוכחות והמקצוענות שלו יהוו מודל לחיקוי אישית פנטסטית לשחקנים הצעירים של המועדון. הוא ווינר, במלוא מובן המילה ואנחנו נרגשים לקבל אותו ואת משפחתו לאוהיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully