וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדינסון קבאני: "ניימאר יבעט את הפנדל הבא של פריס סן ז'רמן"

חלוצה הלוהט של מוליכת הטבלה, שכבש צמד מול נאנט והגיע ל-15 שערי ליגה עשה סוף לסיפור. פאסטורה שולח מסר: "אני רוצה לשחק הרבה יותר, אם לא אקבל דקות יהיה קשה לקבל זימון למונדיאל"

שחקני פריס סן ז'רמן אדינסון קבאני, ניימאר מתחבקים. רויטרס
הכל עובד. ניימאר וקבאני/רויטרס

פריס סן ז'רמן בשלה. מוליכת הליגה הצרפתית השיגה אמש (שבת) ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות, הפעם על נאנט, ושימו לב כיצד הושגו: 0:3 על ניס, 0:5 על אנדרלכט, 0:5 על אנז'ה ו-1:4 על נאנט. בעוד שבוע בדיוק היא תתארח אצל מונאקו למשחק העונה, ולנו לא נותר אלא לספור את הדקות.

ניימאר היה שקט אמש ולא סיפק שער או בישול, אך כמות הכישרון בקבוצה של אונאי אמרי כל כך גדולה, עד שזה לא ממש משנה. אדינסון קבאני כיכב עם צמד, אנחל די מריה וחאבייר פאסטורה כבשו גם הם.

קבאני, שהגיע ל-15 שערי ליגה, נשאל בסיום מי יבעט את הפנדל הבא של פריס סן ז'רמן, והשיב עם תשובה חד-משמעית: "ניימאר". על המשחק עצמו אמר: "אי אפשר שלא ליהנות כראגע. אני בכושר טוב ואמשיך לעבוד כדי לתת את הכל לקבוצה. אם אוכל להבקיע הרבה, אגדיל את הסיכויים של הקבוצה לנצח, ורק זה מה שמעניין אותי".

אונאי אמרי אמר על החלוץ הנהדר שלו: "כולנו שמחים בשבילו, השערים שלו עוזרים לנו, הם טובים עבורו וטובים עבורנו". המאמן נשאל מדוע קיליאן אמבפה לא שיחק אמש והשיב: "דיברנו על איך לנהל את הדקות אחרי הפגרה. כשאפשר לעשות רוטציה, זה טוב לכל השחקנים".

חאבייר פאסטורה הוסיף: "אני מרגיש טוב, כי לראשונה אחרי הרבה זמן שיחקתי פעמיים ברציפות והדבר החשוב הוא שניצחנו אותם. זה נותן לי ביטחון לעתיד. אני רוצה לשחק הרבה יותר, אבל אני שקט. אני רוצה להיות במונדיאל ואם לא אשחק הרבה, למאמן יהיה קשה לזמן אותי. כרגע אני לא חושב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully