וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: בישול יפה של נאתכו סידר לצסק"א ניצחון חוץ דרמטי

הקשר השלים 90 דקות ושבע דקות לסיום הקפיץ לוורנבלום ב-2:4 על נועלת הטבלה, חברובסק. 90 דקות לביטון ב-0:1 של סלטיק על רוס קאונטי, 90 דקות למרציאנו בהפסד היברניאן 2:1 לסט. ג'ונסטון

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
תרומה מכרעת לשלוש הנקודות. נאתכו/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

צסק"א מוסקבה רשמה היום (שבת) ניצחון יקר במסגרת המחזור ה-17 בליגה הרוסית, 2:4 בחוץ על SKA חברובסק, האחרונה בטבלה. ביברס נאתכו השלים 90 דקות ובישל בדקה ה-83 את ה-2:3 של צסק"א, בדרך לשלוש הנקודות. בעקבות הניצחון, שהושג במשטח קפוא ומלא בשלג סביבו וטמפרטורה שצנחה עד מינוס 17 מעלות, לצסק"א יש כעת 29 נקודות והיא צמודה למוליכות הטבלה.

המארחת עלתה ליתרון מוקדם ומפתיע, כאשר כבר בדקה החמישית כדור קרן טייל ברחבה והאוקראיני דניס דדצ'קו נגח פנימה, אך צסק"א הגיבה במהרה ואלן דזגוייב ברח למלכודת הנבדל ואיזן מקרוב (12). נאתכו יכול היה להשלים מהפך בדקה ה-31, כאשר הגיע מול השוער אך נעצר אצלו ובסופו של דבר, צסק"א כבשה את השני שלה בדקה ה-74, כאשר בסיומה של התקפה יפה גלגל פונטוס וורנבלום לרשת החשופה.

אלא ששם רק החל האקשן. בדקה ה-80 נפצע גאורגי מילאנוב ועוד לפני שצסק"א הספיקה לבצע חילוף, המארחים איזנו בזכות התקפה נהדרת אותה סיים מירוסלב מרקוביץ'. אלא שתוך שתי דקות, עדיין בעשרה שחקנים, היתרון חזר לצסק"א בזכות ביברס נאתכו, שהקפיץ נהדר לוורנבלום וזה, בגלישה, השלים צמד דרמטי. בדקה ה-93, כאשר כל שחקני חברובסק עלו בניסיון להשוות, בישל דזגוייב לויטיניו את הרביעי.

* ניר ביטון וסלטיק ניצחו 0:1 בחוץ את רוס קאונטי במשחק במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסקוטית, והאריכו את רצף המשחקים ללא הפסד בזירה המקומית ל-64. ביטון השלים 90 דקות טובות בעמדת הבלם ועזר לקבוצתו לשמור על שער נקי, לי גריפית'ס כבש את שער הניצחון לזכות אלופת סקוטלנד (78).

* אופיר מרציאנו פתח בהרכב היברניאן והשלים 90 דקות, אך לא יכול היה להושיע את קבוצתו מהפסד 2:1 לסט. ג'ונסטון, אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

* אלי אלבז לא נכלל בסגל אפולון סמירניס, שהפסידה 1:0 ללימאסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully