וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד סערה ב-NFL: ג'יימיס ווינסטון מואשם בהטרדה מינית של נהגת

הקוורטרבק של טמפה ביי באקנירס, שנבחר ראשון בדראפט 2015, מואשם כי במרץ של השנה שעברה, במהלך נסיעת "Uber" באריזונה, הוא הושיט יד ותפס במפשעתה של הנהגת. ווינסטון מכחיש

ג'יימיס ווינסטון שחקן פוטבול. Mark Wallheiser, AP
פעם שנייה שהוא מואשם בהטרדה מינית. ווינסטון/AP, Mark Wallheiser

כאילו לא היו מספיק שערוריות וסערות העונה סביב ה-NFL, הלילה (בין שישי לשבת) צצה אחת נוספת, שעלולה להוסיף עוד השפעה רעה על התדמית הבעייתית של הליגה המצליחה בעולם.

ב-NFL הודיעו הלילה כי הם חוקרים האשמות לפיהן הקוורטרבק של טמפה ביי באקנירס, ג'יימיס ווינסטון, הבחירה מספר 1 בדראפט 2015, הטריד מינית נהגת "Uber" במרץ של השנה שעברה. דובר ה-NFL אמר: "ההאשמות הללו דווחו לנו ופנינו לחברת Uber בבקשה לכל פרט מידע נוסף". מהחברה אישרו כי על ווינסטון נאסר להשתמש בשירותיהם מאז התקרית.

תגובתו של ווינסטון

הסיפור נחשף לאחר שאתר "באזזפיד" עלה על עקבותיו של מכתב שנשלח מאחת ממנהלות הליגה לאותה נהגת שטענה כי הוטרדה. הנהגת, שסירבה להיחשף בשמה, סיפרה ל"באזזפיד" כי היא אספה את ווינסטון ב-13 במרץ 2016, בסביבות השעה שתיים בלילה, בסקוטסדייל, אריזונה. במהלך הנסיעה, הקוורטרבק ביקש ממנה לעצור במסעדה מקומית, במטרה לרכוש אוכל דרך חלונית. בזמן ההמתנה בתור (בתוך המכונית), ווינסטון, שהיה לבדו איתה במכונית, שלח את ידו ותפס את מפשעתה של הנהגת לשלוש עד חמש שניות, כך לטענתה. הוא הרחיק את היד רק לאחר שהיא אמרה לו משהו.

עוד סיפרה הנהגת כי היא דווחה על האירוע לחברת Uber בזמן אמת ובחברה אמרו עם התפוצצות הפרשה: "ההתנהגות שהנהגת דווחה עליה היא מטרידה ושלילית. הנוסע הוסר מהאפליקציה שלנו זמן קצר לאחר שלמדנו על התקרית הזו".

ווינסטון ונציגיו מיהרו להכחיש את הדברים וטענו כי מדובר בשקר מוחלט, אך קבוצתו טמפה ביי פרסמה הודעה לפיה היא אוספת מידע נוסף על המצב. השחקן הואשם בהטרדה מינית בימיו במכללת פלורידה סטייט ב-2012 ואז הודה כי קיים יחסי מין עם אישה, אך טען כי הם היו תחת הסכמתה המלאה והמשטרה המקומית מעולם לא קיבלה תלונה בנושא. היא חקרה את הדברים, אך התיק נסגר. ב-2015, האישה שטענה שהוטרדה, אריקה קינסמן, הגישה תביעה אזרחית נגד ווינסטון והתיק נסגר מחוץ לכתלי בית המשפט שנה לאחר מכן, כאשר סכום הפיצוי לא פורסם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully