וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: דויד גופן ניצח את דומיניק תים ועלה לחצי הגמר

הבלגי המדורג 8 הפתיע את האוסטרי (4) בניצחון חלק בשתי מערכות 4:6, 1:6 ויפגוש את רוג'ר פדרר בקרב על המקום בגמר. גריגור דימיטרוב ניצח בקלות את פבלו קרניו בוסטה 1:6, 1:6

דויד גופן, טניסאי בלגי,. רויטרס
"קשה לשחק נגד חבר". גופן/רויטרס

תמונת חצאי הגמר בטורניר גמר הסבב הושלמה הערב (שישי) כבר לאחר המשחק הראשון בבית "פיט סמפראס". זאת לאחר שדויד גופן הבלגי (8) הפתיע את דומיניק תים האוסטרי (4) והעפיל לשלב הבא בו יפגוש את רוג'ר פדרר. במשחק נוסף שנערך הערב ניצח גריגור דמיטרוב שאף הוא עלה לחצי הגמר את פבלו פבלו קרניו בוסטה 1:6, 1:6

חצאי הגמר:
רוג'ר פדרר – דויד גופן (שבת 16:00)
ג'ק סוק – גריגור דימיטרוב (שבת 22:00)

דויד גופן (8) – דומיניק תים (4) 4:6, 1:6

שניים שידועים בסבב העולמי כחברים טובים נפגשו בקרב ישיר על מקום בחצי הגמר וידו של הבלגי הייתה על העליונה. את המערכה הראשונה תים פתח טוב יותר, השיג שבירה מוקדמת ועלה ליתרון 0:3. אבל גופן לא ויתר, השיג שתי שבירות משלו וניצחה את המערכה 4:6 בתוך 32 דקות. במערכה השנייה זה כבר היה הרבה יותר קל, גופן איבד רק משחקון אחד ודהר אל הניצחון.

דויד גופן אמר לאחר המשחק: "זה היה עצוב לשחק מול דומיניק על מקום בחצאי הגמר. תמיד קשה לשחק נגד חבר. אבל ידעתי שאני צריך להישאר רגוע לשמור על ריכוז. אמנם הייתי קצת עצבני בשלבי הסיום, אבל אני שמח שהצלחתי לנצח בשתי מערכות".

גריגור דימיטרוב. רויטרס
שלוש משלוש. דמיטרוב/רויטרס

גריגור דמיטרוב (6) – פבלו קרניו בוסטה (10) 1:6, 1:6

הבולגרי השיג את הניצחון השלישי שלו בדרך למאזן מושלם בבית. דמיטרוב השתלט על המשחק כבר בפתיחה, השיג שבירות מפתח בפתיחת כל אחת משתי המערכות ודהר אל הניצחון תוך שעה ושתי דקות בלבד. לאור החולשה של היריב הספרדי שהוזעק להחליף בטורניר את בן ארצו הפצוע רפאל נדאל, אפשר להגיד שזה היה משחק במעמד צד אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully