וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: חולון יוצאת לאשדוד, נהריה מגיעה לראשון לציון

17.11.2017 / 16:06

הקבוצה של דן שמיר, עדיין ללא טי ג'יי קליין, תקווה לא למעוד נגד אשדוד, במדיה יערוך ווטסון בכורה (21:00, ספורט 5). הקבוצה מעיר היין תנסה להמנע מהפסד שלישי ברציפות כשתארח את החבורה של אלפסי (18:45, ספורט 5+)

גיא פניני, הפועל חולון,. לירון מולדובן
מפגש נגד בראד גרינברג. גיא פניני/לירון מולדובן

משחקי המחזור השביעי בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם שני משחקים. הפועל חולון, שניצחה את ארבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, תתארח באשדוד אצל מכבי אשדוד הפצועה והחסרה. מכבי ראשון לציון תקווה להמנע מהפסד שלישי ברציפות כשתארח בביתה את עירוני נהריה החזקה.

מכבי אשדוד/באר טוביה - הפועל חולון (21:00, ספורט 5)

שני הפסדים ביתיים בשני המחזורים האחרונים מנעו ממכבי אשדוד לצאת מהתחתית, והקבוצה של בראד גרינברג מוצאת את עצמה באמצע הסיבוב הראשון סמוך לירכתי הטבלה. אשדוד ספגה כמה מכות בשבועות האחרונים - ג'ראלד לי נפצע בברכו וייעדר בתקופה הקרובה, גוני יזרעאלי ביקש לעזוב ועבר למכבי חיפה ובמשחק האחרון נגד מכבי תל אביב גם הקפטן אדם אריאל נקע את קרסולו וייעדר מהמשחק הקרוב. במועדון פעלו במהירות וצירפו את טרנס ווטסון, ששיחק בעבר בקרית גת וכפר סבא מהלאומית, לחוזה זמני, והוא ישחק כבר נגד חולון. לעומת זאת, הסגל הישראלי הקצר מונה למשחק הנוכחי את טראוויס וורץ', אדם הוניג, נמרוד לוי, אלכס צ'וברביץ' ושני שחקני הספסל ג'יימי מקדונל ועומר בירנפלד.

ההפסד של הפועל חולון באמצע השבוע האחרון בססארי קטע ריצה יפה מאוד של הקבוצה של דן שמיר, והקטין בצורה משמעותית את הסיכוי של הסגולים להעפיל לשלב השני בליגת האלופות של פיב"א. חולון הציגה משחק הגנה חלש באיטליה, והמשחק האטרקטיבי והזורם שלה מיום ראשון נגד ראשון לציון, הפך למעט פרוע מדי. באמצע השבוע הודיעה חולון על צירופו של טי ג'יי קליין, מתאזרח אמריקאי שסיים בעונה שעברה את ליגת המכללות, והוא כבר הספיק להתאמן בשורות הקבוצה אך לא יהיה בסגל למשחק נגד אשדוד. בחולון ימשיכו להופיע עם שלושה זרים בלבד בעקבות פציעתו של טו הולוואי.

שחקן עירוני נהריה יפתח זיו מול שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. אדריאן הרבשטיין
בנהריה מצפים שיחזור לעניינים. יפתח זיו/אדריאן הרבשטיין

מכבי ראשון לציון - עירוני נהריה (18:45, ספורט 5+)

אחרי מומנטום מצוין מתקופת העונה, הכתומים נעצרו בשבועיים האחרונים עם הפסד ביתי למכבי תל אביב ותבוסה להפועל חולון בחוץ. בראשון לציון לא אהבו את הרכות שבה הגיעו השחקנים למשחק בחולון, ומאמינים שהסטירה שקיבלו שם תעזור להם להגיע אגרסיביים יותר למשחק הביתי נגד נהריה. אחרי שבשבוע שעבר עמד שמוליק ברנר לבד על הקווים, אחרי שיריב יצקן הוזז מתפקיד עוזר המאמן, מונה בסוף השבוע דרור כהן בחזרה לתפקיד עוזרו. "אנחנו מתרגשים לקראת המשחק מחר", אמר דרו קרופורד לקראת ההתמודדות, "התחושה שלנו לאחר ההפסד בשבוע שעבר היא שאנחנו כבר לא יכולים לחכות לעלות חזרה על המגרש ולחזור לעצמנו. עבדנו קשה על מנת להתכונן ואנחנו באים מוכנים".

המחצית הראשונה של עירוני נהריה נגד מכבי חיפה נראתה כהמשך של הפסד הסגולים בגן נר שבוע לפני כן, אלא שהשחקנים של אריק אלפסי ידעו להתאושש, רשמו מחצית שנייה נהדרת ונצמדו לחבורת הצמרת הגבוהה. בנהריה מרוצים מאוד מהכניסה המחודשת של טיירון נאש לעניינים, ומאמינים שיחד איתו יש להם רביעיית זרים איכותית שתעזור להם מאוד במהלך העונה הנוכחית. במועדון מקווים לחזרה של יפתח זיו לעניינים, אחרי שהשבוע זומן לסגל הסופי של נבחרת ישראל לקראת מוקדמות אליפות העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully