וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מייק רוסאריו ועמית שמחון ייעדרו נגד גלבוע/גליל

17.11.2017 / 15:27

בקבוצה ממשיכים להמתין לשחרורו של שרון דרוקר מסופיה, ובמשחק הליגה הקרוב בגן נר יצטרכו להסתר ללא הגארד הפורטו ריקני (קרסול) והקלע הישראלי (אצבע). ניב ברקוביץ' בספק

one

בהפועל אילת ממשיכים להמתין למאמן שרון דרוקר, שעדיין לא קיבל את אישורה של אקדמיק סופיה לעזוב את המועדון ולהצטרף לקבוצה הדרומית במקומו של מאיר טפירו שפוטר. לוואלה! ספורט נודע כי אם דרוקר ישוחרר יהיה זה אחרי משחק הליגה של הקבוצה בסוף השבוע הקרוב, ורק לאחר מכן ייפגש עם ראשי המועדון, בפגרת הנבחרת.

בינתיים, הצרות לא מפסיקות ליפול על האחרונה בטבלה. למשחק הליגה ביום ראשון הקרוב תצא אילת בסגל חסר במיוחד. מייק רוסאריו נקע את הקרסול במשחק נגד בני הרצליה, ולא יהיה כשיר להתמודדות, והוא מצטרף לעמית שמחון ששבר את האצבע בידו, וגם כן לא יוכל לעמוד לרשותו של עוזר המאמן ערן יצחק שינהל את המשחק. אגב, זו גם הסיבה המרכזית בגללה שמחון לא זומן לסגל נבחרת ישראל למשחקים נגד יוון ואסטוניה בשבוע הבא.

מי שעוד עלול להיעדר באילת הוא הגארד ניב ברקוביץ', ששיחק רק דקה אחת נגד בני הרצליה אחרי שקיבל מכה בברך ימין. ברקוביץ' יעבור טיפולים בסוף השבוע, ובמועדון מקווים כי יוכל לשחק. אילת שחררה את אלאנדו טאקר השבוע, מה שאומר שתשחק רק עם שלושה זרים בגן נר.

עוד בנושא:

שרון דרוקר צפוי להחליף את מאיר טפירו בהפועל אילת
קטש פרסם את סגל הנבחרת, ג'ייק כהן הנציג היחיד של מכבי תל אביב

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. לירון מולדובן
אילת בסגל חסר במיוחד. ניסים/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully