וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אובמיאנג לא הותיר לפטר בוס ברירה, הוא היה חייב להשעות אותו"

בגרמניה מבקרים בחריפות את כוכב דורטמונד, שאיחר ביותר מחצי שעה לאימון המסכם לקראת שטוטגרט (21:30, ספורט2): "ההתנהלות שלו ילדותית, מי שאמור להוביל לא יכול להתנהג כך"

שחקן בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
בעיות משמעת חוזרות ונשנות. אובמיאנג/GettyImages

לפטר בוס פשוט נמאס. מאמן בורוסיה דורטמונד השעה אתמול (חמישי) את פייר אמריק אובמיאנג אחרי שהוא איחר לאימון המסכם של הקבוצה ביותר מחצי שעה. דורטמונד תתארח הערב אצל שטוטגרט (21:30, ספורט2) ללא השחקן המוביל שלה בחלק הקדמי, אבל כפי שכתבו ב"קיקר" הבוקר, "אובמיאנג לא הותיר לבוס ברירה".

ב"בילד" מספרים שהאיחור לאימון המסכם אתמול, לא היה הראשון של החלוץ הגאבונזי וגם לא השני. איחורים קטנים הם משהו שבשגרה עבורו כך מסתבר, אם כי פעם בוס החליט שהוא מפסיק לסלוח.

עוד בנושא:

21:30, ספורט2: שטוטגרט מארחת את דורטמונד
קאנטונה: "למה ניימאר הגיע לצרפת? כדי לשחק נגד גנגאן ואמיין?"
"רונאלדו הורה לסוכן שלו לבדוק אפשרות לעבור לצ'לסי"

גם בנובמבר 2016, בדיוק לפני שנה, אובמיאנג הושעה ממשחק של הקבוצה, אז נגד ספורטינג ליסבון בליגת האלופות. בפעם ההיא הוא המריא למילאנו ליום אחד אחרי שהתעלם מהוראה מפורשת של תומאס טוכל, שאסר על שחקניו לצאת לחופשה. אתמול הגאבונזי אמר למקורביו: "כשהושעיתי לפני שנה הבנתי את זה כי הפרתי את ההוראות של המועדון. אבל הפעם אני לא מבין, לא איחרתי לאימון"

אומביאנג כבש העונה 10 שערי ליגה ב-11 משחקים, אבל לא מצא את הרשת בשלושת המשחקים האחרונים ובגרמניה טוענים שהבצורת גרמה לו להוריד הילוך. עכשיו נשמעת ביקורת על מוסר העבודה שלו באימונים וגם במשחקים עצמם.
"מי שאמור לשמש שחקן מוביל בקבוצה, מי שענד את סרט הקפטן בכמה הזדמנויות, לא יכול להתנהג באופן כזה", כתבו ב"קיקר", "אבל אובמיאנג הוא ילדותי, הוא חושב כמו ילד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully