וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה 88:92 את גולדן סטייט, 2 נקודות ו-8 ריבאונדים לכספי

הקרב בין מוליכות המערב והמזרח עמד בציפיות, ובגדול: גולדן סטייט כבר הובילה ב-17, אך הסלטיקס חזרו ורשמו ניצחון 14 ברציפות בזכות 22 של בראון והתעלות של אירווינג במאני טיים. 2 ו-8 ריבאונדים לכספי. 116:142 משוגע ליוסטון על פיניקס, 48 להארדן

שחקני בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג, ג'יילן בראון חוגגים. GettyImages
חתיכת הצהרת כוונות. בראון ואירווינג, גיבורי הניצחון/GettyImages

שני משחקים בלבד נערכו הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, אבל אחד מהם התברר כאחד המשחקים הטובים של העונה הרגילה: בוסטון הלוהטת ניצחה גם את גולדן סטייט, ושמרה על רצף הניצחונות המרשים שלה. במשחק השני, יוסטון רמסה את פיניקס ללא קושי ונהנתה מ-48 נקודות של ג'יימס הארדן.

תוצאות הלילה:

בוסטון (2:14) - גולדן סטייט (4:11) 88:92
פיניקס (11:5) - יוסטון (4:12) 142:116

גורדון הייוורד, בוסטון סלטיקס. AP
הגיע לגארדן בהפתעה. גורדון הייוורד/AP
שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי מאוכזב. GettyImages
יום קליעה חלש. קרי/GettyImages

בוסטון (2:14) - גולדן סטייט (4:11) 88:92

עומרי כספי שיחק 8 דקות, רובן ברבע הרביעי, קלע שתי נקודות (1 מ-1 מהשדה, 0 מ-2 מהעונשין), הוריד 8 ריבאונדים והוסיף חסימה אחת.

המספר הנוסף: עומרי כספי מוריד ריבאונדים בקצב הכי גבוה בקריירה. פר 36 דקות, הוא קולט 10.5 ריבאונדים למשחק, הממוצע השני הכי גבוה בגולדן סטייט (רק זאזה פאצ'וליה מעליו עם 12.9).

האם גולדן סטייט מצאה יריבה אמיתית חדשה? רבים האמינו כי רצף הניצחונות של בוסטון ייבלם וכי ההגנה תיראה הרבה פחות אימתנית ברגע שתפגוש את הווריירס עמוסי הכוכבים, אבל השורה התחתונה היא כזו: הסלטיקס כבר עומדים על 14 ניצחונות ברצף, מחזיקים במאזן הטוב בליגה ונראים, לפחות עכשיו, כמו חתיכת בעיה רצינית עבור הווריירס לקראת המשך העונה. הנה נתון שממחיש עד כמה החבורה של בראד סטיבנס הקשתה על האלופה: 88 הנקודות שקלעה זה הכי מעט שלה במשחקים שסטף קרי, קווין דוראנט, קליי תומפסון ודריימונד גרין שיחקו יחדיו.

המשחק דווקא החל בבליץ של הווריירס, שלא התרגשו מהנוכחות המפתיעה של גורדון הייוורד הפצוע ביציעים ומקבלת הפנים החמה שהכינו לו אוהדי בוסטון, ופתחו מבערים ברבע השני בדרך ליתרון 17. למזלה של בוסטון, ג'יילן בראון המצוין קירב אותה חזרה לקראת ההפסקה, והחל מהרבע השלישי זה כבר היה קרב צמוד מאוד. ברבע הרביעי, לעומת זאת, הגיע הזמן של מיסטר מאני טיים, קיירי אירווינג. האיש שקלע על הראש של סטף קרי שלשת אליפות והצטיין מול הווריירס פעמים רבות בקריירה עשה זאת שוב, כשהשכיח משחק אישי חלש עם 11 נקודות ברבע האחרון (מתוך 16 במשחק כולו), כולל הנקודות המכריעות בדקות הסיום, בעיקר מהעונשין. דקה וחצי לסיום קליי תומפסון עוד נעץ שלשה גדולה שהעלתה את הווריירס ליתרון שתי נקודות, אבל אירווינג קלע ארבע רצופות, וקרי ודוראנט רשמו החטאות לא אופייניות ממצבים נוחים, שאפשרו לסלטיקס לחגוג.

ג'יילן בראון סיים כקלע המוביל של בוסטון עם 22 פלוס 7 ריבאונדים, אל הורפורד תרם 18 ו-11 ריבאונדים, בעוד אצל האלופה קווין דוראנט קלע 24 וראה את קליי תומפסון (13 נקודות, 5 מ-18 מהשדה) וסטף קרי (9 נקודות, 3 מ-14 מהשדה) נקלעים ליום התקפי רע.

שחקן בוסטון סלטיקס קיירי אירווינג חוגג. GettyImages
כמו תמיד, הגיע במאני טיים. אירווינג/GettyImages
קיירי אירווינג, בוסטון סלטיקס, מול עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
קיבל דקות איכותיות, בזמן קריטי. כספי שומר על אירווינג/GettyImages

פיניקס (11:5) - יוסטון (4:12) 142:116

כריס פול חזר למגרשים אחרי יותר מחודש בחוץ בשל פציעה, והרוקטס סיפקו הצצה קטנה להתקפה הקטלנית שהיא מסוגלת להעמיד איתו ועם הארדן באותה חמישייה. שימו לב לזה: את המחצית הראשונה יוסטון סיימה עם לא פחות מ-90 נקודות, המספר השני הכי גבוה בעידן הפתוח (פיניקס קלעה 107 בשנת 1991) ויותר ממה שגולדן סטייט קלעה במשחק שלם במשחק המקביל. משם, כמובן שזה כבר היה טיול קליל מול הסאנס החלשים. ג'יימס הארדן סיפק עוד משחק נפלא עם לא פחות מ-48 נקודות, שבאו לצד 7 אסיסטים. משחק הקאמבק של פול הסתיים עם 11 נקודות ו-10 אסיסטים, וריאן אנדרסון תרם 24 למנצחת. את הסאנס הוביל טרוי דניאלס, עם 23 מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully