וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה את ולנסיה, פנר ניצחה את צסק"א בהארכה

היריבה הבאה של מכבי תל אביב באירופה חגגה בדרבי הספרדי 71:89. אלופת אירופה השיגה ניצחון ענק במוסקבה 93:95 עם סל של ניקולו מלי עשירית שניה לסיום. ניצחונות לאולימפיאקוס ומילאנו

יאן וסלי, פנרבחצ'ה. GettyImages
שיא קריירה מפלצתי של 31 נקודות. וסלי/GettyImages

שבוע יורוליג עמוס במיוחד ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים כשבמוקד המפגש המרתק שבו גברה פנרבחצ'ה בחוץ על צסק"א מוסקבה 93:95 לאחר הארכה בזכות סל של ניקולו מלי עשירית שנייה לסיום. אולימפיאקוס הביסה 59:85 את הכוכב האדום בלגרד, בעוד שמילאנו של קרטס ג'רלס ניצחה את באמברג 62:71. בדרבי הספרדי ברצלונה לא ריחמה על ולנסיה 71:89.

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 95:93 לאחר הארכה

שתי קבוצות הפאר של הכדורסל האירופי ניפקו משחק מותח רב תהפוכות כשהחבורה של ז'ליקו אוברדוביץ' נקלע להארכה שנייה ברציפות אחרי ההפסד לאולימפיאקוס ביום רביעי. אלופת אירופה עלתה ליתרון של 18 נקודות באמצע הרבע השני (21:39), אבל האדומים הצליחו להפוך את הקערה על פיה כל הדרך ל-61:65 בתחילת הרבע האחרון. פנר לא נבהלה, יצאה לריצה משלה וג'אמפ של ניקולו מלי קבע 75:80 טורקי 2:55 דקות לסיום. נגמר? ממש לא. במצב של 79:82 לזכות פנר סרחיו רודריגס ניפק מהלך של ארבע נקדות (שלשה ונקודת עונשין) והחזיר את היתרון לאדומים בדרך ל-83:83 בסיום ה-40 דקות כל הדרך להארכה.

בתוספת הזמן פנר נראתה רעננה יותר וסל של וסלי האדיר (שיא קריירה של 31 נקודות ביורוליג) העלה את הטורקים ל-81:86. אבל האדומים שוב חזרו משום מקום וחדירה של ננדו דה קולו 16 שניות לסיום קבעה 93:93. פנר יצאה להתקפה אחרונה וטיפ של ניקולו מלי עשירית שנייה לסיום העניק לאלופת אירופה את הניצחון. פרט לוסלי בראד וונמייקר קלע 13 לזכות פנר ומלי שהתכבד בסל הניצחון תרם 11 משלו. סרחיו רודריגס הוביל את קלעי צסק"א עם 20 נקודות וננדו דה קולו הוסיף 18. צסק"א עם הפסד שני במפעל העונה.

סרחיו רודריגס. GettyImages
כמה סלי קלאץ' שלו לא הועילו לצסק"א מוסקבה. סרחיו רודריגס/GettyImages

אולימפיאקוס - הכוכב האדום בלגרד 59:85

המומנטום ההפוך של שתי הקבוצות נמשך: אולימפיאקוס המעודדת אחרי הניצחון על פנרבחצ'ה באמצע השבוע לא התקשתה להביס את הקבוצה הסרבית לה זה הפסד יורוליג רביעי ברציפות. היוונים ברחו לעשר הפרש על למחצית וחלקים נרחבים בחלק השני של המשחק התנהלו לפרוטוקול בלבד. הוליס תומפסון הוביל את קלעי אולימפיאקוס עם 14 נקודות. טיילור רוצ'סטי התכבד ב-20 לזכות הכוכב האדום.

שחקני ברצלונה על הספסל. רויטרס
עם הפנים למכבי ת"א. הספסל של ברצלונה מול ולנסיה/רויטרס

מילאנו - באמברג 62:71

מילאנו נטולת אנדרו גאודלוק הפצוע המשיכה במומנטום האדיר שלאחר הניצחון על ולנסיה בשתי הארכות והשאירה מאחור גם את באמברג שלא הצליחה להשיג ניצחון שני משלה אחרי שחגגה על ברצלונה. הגרמנים היו אלו שהובילו במחצית הראשונה אבל רבע אחרון של 11:28 לזכות האיטלקים העניק את הניצחון לחניכים של סימונה פיאניג'אני. קרטיס ג'רלס שצלף 30 נגד ולנסיה סיים הפעם ערב מאופק יותר עם 12 נקודות. דורל רייט הוביל את קלעי באמברג עם 12.


ברצלונה - ולנסיה 71:89

הקטאלנים שהובילו ב-26 הפרש במחזור הקודם על באמברג ואיכשהו הצליחו להפסיד, הוציאו את כל העצבים על ולנסיה בדרבי הספרדי. ולנסיה צמידה הגיעה אחרי הפסד מאכזב בשתי הארכות במילאנו ושוב נאלצה להרים דגל לבן. ברצלונה סיימה את המחצית ביתרון של 18 נקודות ומזה ולנסיה לא הצליחה לחזור ורשמה הפסד רביעי רצוף במפעל. פייר אוריאולה הוביל את קלעי ברצלונה עם 14 נקודות. טיבור פלייס הגיב ב-13 לזכות ולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully