וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארט פראחוסקי: "לא רוצים לחזור על הטעויות שעשינו מול אפס"

16.11.2017 / 10:41

הסנטר הבלארוסי מתכונן למשחק של מכבי תל אביב נגד חימקי (19:00, ערוץ 14): "נצטרך להוציא לפועל את התוכנית של המאמן אם אנחנו רוצים לנצח ברוסיה". קול: "זה יהיה מבחן"

ארט פראחוסקי מכבי תל אביב מול מילקו בייליצה הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
משוכה גבוהה. פראחוסקי/GettyImages

מכבי תל אביב תתארח הערב (חמישי, 19:00, ערוץ 14) אצל חימקי מוסקבה למשחק במסגרת המחזור השמיני ביורוליג. שתי הקבוצות רוצות להתאושש מתבוסות שהן ספגו ביום שלישי; מכבי 72:92 לאנאדולו אפס וחימקי 93:65 לפנאתינייקוס.

עוד בנושא:

קאמבק אדיר לבאמברג מול ברצלונה, בכורה חלומית לג'רלס במילאנו
יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 81:93 את לייטקבילס פוניבאז'
גביע האלופות של פיב"א: הפועל חולון הפסידה 98:84 בחוץ לססארי


ארטיום פראחוסקי אמר לקראת המשחק: "זה הולך להיות לא קל כי זה בבית שלהם. אני לא חושב ששני המשחקים בשבוע ישפיעו עלינו, בכל מקרה נגיע מוכנים. נצטרך להציג הגנה טובה ולהוציא לפועל את התוכנית של המאמן אם אנחנו רוצים לנצח. אפס שיחקה טוב נגדנו, אנחנו לא רוצים לחזור על הטעויות שעשינו מולה".

"אני מצפה למשחק נגד חימקי", הוסיף נוריס קול, "זו הזדמנות להתאושש מהמשחק האחרון שלנו, שמן הסתם היה פחות טוב. אחרי הפסד זה טוב לחזור לפרקט כמה שיותר מהר. ביורוליג אין משחקים קלים, ראינו את זה אתמול. צריך לכבד כל קבוצה, אבל את חימקי במיוחד, כי יש לה הרבה שחקנים מוכשרים. אנחנו יודעים שזה יהיה מבחן, אבל זו הסיבה שאנחנו משחקים כדורסל ואני מחכה כבר לאתגר הזה".

לגבי ההפסד של חימקי לפנאתינייקוס אמר קול: "זו לא אינדיקציה. כל משחק הוא לגופו וצריך להתכונן לכל משחק. עובדה שאנחנו ניצחנו את ריאל מדריד ואז הפסדנו לאנאדולו אפס. אנחנו מתרכזים עכשיו בחימקי, נבוא ממוקדים ורעבים אחרי ההפסד, אבל גם הם יהיו רעבים אחרי ההפסד שלהם, אז אני צופה משחק תחרותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully