וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קאמבק אדיר לבאמברג מול ברצלונה, בכורה חלומית לג'רלס במילאנו

אלופת גרמניה התרסקה עם 38:12 (!) ברבע הראשון, אך דורל רייט הוביל אותה ל-81:84 דרמטי. 30 נקודות (6 מ-11 מחוץ לקשת) לאקס ירושלים ב-98:103 של האיטלקים בוולנסיה אחרי שתי הארכות

קרטיס ג'רלס מילאנו. GettyImages
בכורה מהסרטים. ג'רלס חוגג בוולנסיה/GettyImages

המחזור השביעי ביורוליג הגיע לסיומו הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים כשאת הדובדבן שבקצפת קיבלנו כבר בפתיחת הערב עם ניצחונה של אולימפיאקוס בטורקיה על פנרבחצ'ה אלופת אירופה בשחזור של גמר היורוליג האחרון. במשחק נוסף שנערך בהמשך טיילה צסק"א מוסקבה עם 59:85 על הכוכב האדום בלגרד בסרביה. המשחק הדרמטי של הערב נערך בוולנסיה שם מילאנו ניצחה 98:103 לאחר שתי הארכות בוולנסיה בזכות ערב ענק של קרטיס ג'רלס עם 30 נקודות בבכורה במדי האיטלקים. עוד משחק דרמטי נערך בגרמניה שם באמברג ניצחה 81:84 את ברצלונה אחרי שפיגרה 38:12 כבר ברבע הראשון.

לוקה מיטרוביץ' באמברג מול ברצלונה. GettyImages
איזה קאמבק. לוקה מיטרוביץ'/GettyImages

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 90:83

המפגש הראשון בין אלופת אירופה לסגניתה מאז גמר היורוליג הבטיח הרבה, וקיים בגדול. היוונים השיגו נקמה מתוקה מאוד על התבוסה ב-16 הפרש באותו גמר עם ניצחון גדול ודרמטי לאחר הארכה במבצר באיסטנבול. פנר הצליחה לחזור מפיגור 11 שלוש דקות לסיום הזמן החוקי כששתי זריקות עונשין של יאן וסלי כפו הארכה. אולם, גיורגיוס פרינטזיס הוותיק ויאניס שטקלרניס לקחו פיקוד בהארכה וסידרו ליוונים ניצחון מתוק ויוקרתי. פרינטזיס קלע 18 ליוונים, כשבריאן רוברטס כיכב עם 21 נקודות ו-5 שלשות משבעה ניסיונות. יאניס שטקלרניייקס הוסיף 16 ו-4 שלשות ליוונים. ג'יימס נונאלי הוביל את הטורקים עם 22, בראדלי וונאמייקר הוסיף 15 שלא הספיקו.

הכוכב האדום - צסק"א מוסקבה 85:59

אחרי הטיול מול ולנסיה במחזור הקודם, הרוסים טיילו גם בסרביה והנחילו לכוכב הפסד שלישי ברציפות. צסק"א האימתנית לא השאירה שום סיכוי ליריבתה וגמרה את המשחק הזה כבר ברבע הראשון אותו היא ניצחה 10:22 כשהגנת הברזל שלה מתסכלת את המארחים. נאנדו דה קולו הוביל כרגיל את הרוסים עם 16 נקודות אבל 0 אסיסטים. סרחיו רודריגס הוסיף 11 ו-9 אסיסטים למנצחים. 15 נקודות של טיילור רוצ'סטי היו כמו טיפה בים מנגד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נאנדו דה קולו צסק"א מוסקבה עם סרחיו רודריגס. GettyImages
צמד חמד. דה קולו ורודריגס/GettyImages

באמברג - ברצלונה 81:84

12:38 - זו היתה תוצאת הרבע הראשון הערב בבאמברג, שם התרחש אחד הקאמבקים הגדולים בתולדות היורוליג. גם פיגור ב-26 הפרש לא הפחיד את אלופת גרמניה שקיזזה מההפרש בהדרגה כשסל של דורל רייט מצטיין המשחק הזה ארבע דקות לסיום קבע 74:75 לבאמברג ומעניק לה יתרון עליו היא שמרה עד הסיום. רייט, שהצטרף לבאמברג באיחור, להט עם 16 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ריקי היקמן הוסיף 14 ו-4 אסיסטים לגרמנים שעלו למאזן 3:4 במפעל בעוד שבארסה המאכזבת שקעה למאזן של 5:2. ראקים סאנדרס הוביל את בארסה עם 17 נקודות.

ולנסיה - מילאנו 103:98 (לאחר שתי הארכות)

קרטיס ג'רלס, זוכרים? הגארד ששוחרר מהפועל ירושלים לפני פחות מחודש, ערך הערב את הבכורה שלו במדי מילאנו של פיאניג'אני וספק אם גם הוא פינטז על בכורה חלומית שכזו. ג'רלס לא פתח בחמישייה, אך נכנס לנעליו של אנדרו גאודלוק שנפצע וסיים את המשחק הזה עם 30 נקודות, כולל 6 מ-11 מחוץ לקשת ו-12 נקודות בהארכה השנייה שבה הצליחו האיטלקים להשאיר את ולנסיה העיקשת מאחור.

מילאנו, שהתבזתה עם תבוסות לז'לגיריס קובנה וגם מכבי תל אביב, נהנתה בכלל מערב גדול של הגארדים שלה כשג'ורדן תיאודור מוסיף 20 ו-4 אסיסטים ואנדרו גאודלוק תורם 17 ב-24 דקות. אריק גרין הוביל כרגיל את המארחים עם 22 נקודות, אך אף אחד לא הצליח לעצור במאני טיים את ג'רלס, שהוכיח שאולי הוא שחקן עם אופי בעייתי אבל יכולת שעליה אין עוררין.

בריאן רוברטס פנרבחצ'ה. GettyImages
משחק גדול וניצחון ענק בטורקיה. בריאן רוברטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully