וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאבדות בעקבות עדות במשפט השחיתות: חברות טלוויזיה שילמו שוחד לאנשי פיפ"א

עד מטעם התביעה טען כי חברות טלוויזיה במקסיקו, ברזיל וארגנטינה שילמו מיליוני דולרים לבכירים בפיפ"א על מנת לזכות בזכויות לשידורי המונדיאל. בעקבות העדות התאבד עורך דין בארגנטינה

חוסה מריה מרין, לשעבר יו"ר ההתאחדות של ברזיל, במשפט שחיתות נגד פקידי פיפ"א. רויטרס
בכירים בדרום אמריקה במשפט בברוקלין. מרין/רויטרס

עד מטעם התביעה במשפט שדן בתיק השחיתות של שלושה בכירי פיפ"א לשעבר טוען כי רשתות הטלוויזיה "גרופו טלוויזה" המקסיקנית ו"גלובו" הברזילאית היו מעורבות בתשלום שוחד של 15 מיליון דולר לבכירים בפיפ"א על מנת להבטיח את קבלת הזכויות הטלוויזיוניות של גביע העולם בשנים 2026 ו-2030.

שלושת עובדי פיפ"א לשעבר שעומדים לדין בתיק המתנהל בברוקלין הם חואן אנחל נאפוט, לשעבר יו"ר התאחדות הכדורגל הדרום אמריקאית (CONMEBOL) ויו"ר ההתאחדות של פראגוואי, מנואל בורגה שהיה יו"ר ההתאחדות של פרו, וחוסה מריה מרין שהיה בעבר יו"ר ההתאחדות הברזילאית.

ביום שלישי התאבד בארגנטינה אדם שנטען במשפט שלקח שוחד. מדובר בעורך הדין הארגנטינאי חורחה דלהון, 50, שעבד בעבר בערוץ הטלוויזיה הממשלתי של ארגנטינה. הוא נשכב על פסי רכבת בבואנוס איירס ושם קץ לחייו.

העד, אלחנדרו בוראסקו, לשעבר ראש מחלקת השיווק בחברת הטלוויזיה הארגנטינאית טורנאוס קומפטנסיאס, טען כי גם "פוקס" הייתה מעורבת בתשלומי שוחד על מנת לקבל את הזכויות. כל החברות המעורבות הכחישו נמרצות את הטענות.

עוד בנושא:

מונדיאל 2018: כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת הטורניר הגדול ברוסיה

  • עוד באותו נושא:
  • פיפ"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully