וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: תים ניצח את קרניו בוסטה, דמיטרוב בחצי הגמר

האוסטרי (4) ניצח את הספרדי (10) שהחליף את נדאל הפצוע 3:6, 6:3, 4:6. הבולגרי (6) לא התקשה מול דויד גופן הבלגי (8) 0:6, 2:6 וביסס את מעמדו במקום הראשון ב"בית פיט סמפראס"

דומיניק טים, טניסאי אוסטרי. רויטרס
חגג ניצחון ראשון. תים/רויטרס

"בית פיט סמפראס" בטורניר גמר הסבב בלונדון נמשך היום (רביעי) כשדומיניק תים האוסטרי השיג את ניצחונו הראשון בטורניר אחרי שגבר על פבלו קרניו בוסטה (10) 3:6, 6:3, 4:6 שהוזעק להחליף את רפאל נדאל הפצוע. במשחק המוקדם גריגור דימיטרוב הבולגרי (6) גבר 0:6, 2:6 על דויד גופן הבלגי (8) והשיג ניצחון שני בטורניר, שביסס את מעמדו במקום הראשון בבית ואף הבטיח את מקומו בשלב חצי הגמר.

גריגור דימיטרוב (6) - דויד גופן (8) 0:6, 2:6

הבולגרי, שפתח את הטורניר היטב עם ניצחון על דומיניק תים, המשיך להרשים, הפעם נגד הבלגי שניצל במשחק הראשון את פציעתו רפאל נדאל כדי לזכות בניצחון יוקרתי. דימיטרוב שייט בקלילות במערכה הראשונה וניצח 0:6 אחרי פחות מחצי שעה. במערכה השנייה הבלגי ניסה לתת יותר פייט, אבל זה לא ממש הלך לו, ולמרות שהקשה על דימיטרוב במשחקון האחרון, הבולגרי הצליח לצאת עם ידו על העליונה עם 2:6 וניצחון שני ב"בית פיט סמפראס".

גריגור דימיטרוב. רויטרס
כבר בחצי הגמר. דימיטרוב/רויטרס

דומיניק תים (4) – פבלו קרניו בוסטה (10) 3:6, 6:3, 4:6

האוסטרי השיג את הניצחון הראשון שלו בטורניר על חשבונו של הספרדי שהוזעק להחליף את רפאל נדאל הפצוע. במערכה הראשונה תים השיג שבירה במצב של 2:2 ושבירה נוספת שלו העניקה לו את הניצחון 3:6. קורניו בוסטה השיב לו באותה מטבע במערכה השנייה כששבר במצב של 1:1, הוסיף שבירה נוספת לקראת הסיום והשווה את המשחק עם 3:6 משלו. המערכה השלישית הייתה מותחת מאוד עם כמה נקודות לפנתיאון של הטורניר ובסיומה ידו של תים הייתה על העליונה 4:6 בדרך לניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully