וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: 81:82 דרמטי לפנאתינייקוס על אפס, ריאל מדריד הביסה את מלאגה

היוונים פיגרו לאורך רוב המשחק בטורקיה, אבל משחק שיא של הרכז (29 נק', 9 ריב' ו-10 אס') הוביל את קבוצתו לניצחון דרמטי. מקולום נחסם על הבאזר. 57:89 לבלאנקוס, באסקוניה הביסה את ז'לגיריס 77:97

טורניקה שנגליה באסקוניה מול ז'לגיריס קובנה. GettyImages
חגג על ז'לגיריס. טורניקה שנגליה/GettyImages

הלו"ז הצפוף של היורוליג נמשך היום (חמישי) עם שלושה משחקים שנערכו במקביל למשחקה של מכבי תל אביב. אחרי הניצחון בהיכל, אנאדולו אפס הפסידה בביתה 82:81 לפנאתינייקוס שנהנה מתצוגת שיא של ניק קלאת'ס שהיה רחוק ריבאונד אחד מטריפל דאבל. ז'לגיריס קובנה חזרה לקרקע אחרי הניצחון במלאגה עם תבוסה ביתית מול באסקוניה, בעוד שריאל מדריד הוציאה את כל העצבים על חשבון מלאגה האומללה.

ניק קלאת'ס פנאתינייקוס. GettyImages
איזו הצגה. ניק קלאת'ס/GettyImages

אנאדולו אפס - פנאתינייקוס 82:81

את המשחק הזה אפשר לסכם בשתי מילים: ניק קלאת'ס. הרכז הנפלא של פנאתינייקוס הוביל אותה במו ידיו לניצחון הזה כשהוא רחוק רק ריבאונד אחד מטריפל דאבל וסיים את המשחק עם מאזן סטטיסטי מדהים של 29 נקודות, 9 ריבאונדים ו-10 אסיסטים. מה שעוד יותר ראוי להערכה היא העובדה שאת רוב הנקודות שלו קלאת'ס עשה במאני טיים כששלשה ענקית שלו מטר מאחורי הקשת קבעה 79:82 ליוונים. דאנסטון צימק את הפיגור ואריק מקולום היה יכול לנצח את המשחק אבל נחסם על ידי גיסט על הבאזר. גיסט וסינגלטון הוסיפו 11 נקודות כ"א לאורחים. ברוק מוטום הוביל את הטורקים עם 21, אריק מקולום הוסיף 16 אחרי התצוגה בתל אביב אבל החטיא את הזריקה הכי חשובה במשחק.

ריאל מדריד - מלאגה 57:89

ריאל מדריד נחלה במחזור הקודם את ההפסד השני הכי גבוה בתולדותיה, 105:75 מול באסקוניה. לצערה של מלאגה היא נפלה קורבן לפורקן התסכול של הבלאנקוס שהוציאו על האנדלוסים את כל העצבים עם ניצחון מוחץ, כשהם מסתדרים בקלות גם בלי אנתוני רנדולף שהצטרף למסדר הפצועים הבלתי נגמר של הקבוצה. מלאגה, שחסרה גם היא את כוכבה נמניה נדוביץ', קירטעה כבר ברבע הראשון עם 12 נקודות וריאל פשוט התפוצצה במחצית השנייה בדרך לניצחון מוחץ מול יריבה שהיתה חסרת אונים הערב. לוקה דונצ'יץ' נתן עוד תצוגת תכלית עם 13 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ג'יי סי קארול שבכלל לא פתח בחמישייה משום מה להט עם חמש שלשות ו-17 נקודות כשרודי פרננדס מוסיף 14 למנצחים. אלברטו דיאס ודראגן מילוסאבלייביץ' היו היחידים שקלעו בדאבל פיגרס למלאגה עם 10 כל אחד.

ז'לגיריס קובנה - באסקוניה 97:77

מה תגידו על באסקוניה? הקבוצה מוויטוריה פתחה אומנם רע את העונה אבל התפוצצה עם 75:105 ענק על ריאל מדריד במחזור החולף והמשיכה את המומנטום הנהדר עם עוד התפוצצות, הפעם על ז'לגיריס המפתיעה של שאראס שרק לפני יומיים ניצחה בהארכה במלאגה. כנראה שהעייפות השפיעה על הליטאים, אחרת קשה להסביר מחצית ראשונה שבה הם ספגו 54 נקודות לעומת 32 שקלעו. טורניקה שנגליה ורודריגו בבואה (6 מ-8 מחוץ לקשת) כיכבו אצל המנצחים עם 19 נקודות כל אחד. ג'ייסון גריינג'ר הוסיף 15 ו-7 אסיסטים. פאוליוס יאנקונס קלע 20 לז'לגיריס, אבל קווין פאנגוס שהיה מצוין במשחקים האחרונים נתקע על 0 נקודות (0 מ-6 מהשדה) ולא לקח אף שלשה, התחום שבו הוא מצטיין בדרך כלל.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
רודי פרננדס ריאל מדריד מול מלאגה. GettyImages
טיול קליל. רודי פרננדס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully