וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גור שטיינברג סיכם על חזרתו כמאמן נבחרת הגברים בגלשני RSX

15.11.2017 / 16:48

שטיינברג, שחתום על 3 מדליות אולימפיות עם גל פרידמן ושחר צוברי, צפוי להתחיל בתפקידו החדש-ישן בתחילת 2018 ולהוביל את קמפיין הגברים לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020

גור שטיינברג מנהל מקצועי של נבחרות השייט. קובי אליהו
הוא חוזר. גור שטיינברג/קובי אליהו

איגוד השייט סיכם עם המאמן גור שטיינברג על חזרתו למערכת. שטיינברג יקבל את תפקיד המאמן הלאומי של נבחרת הגברים של ישראל בגלשני RSX , בכפוף לאישור הנהלת איגוד השייט ורק לאחר מכן יוחתם רשמית.

בכך יצטרף שטיינברג למאמנים הלאומיים פייר לקונט, המדריך את נבחרת הנשים של ישראל בגלשני RSX, ואל המאמנים אילן תשתש ויוגב יוסף המאמנים את נבחרות מפרשיות ה-470 של ישראל לגברים ולנשים.

גילי אמיר,יו"ר איגוד השייט: "הגענו לסיכום עם גור שטיינברג על חזרתו למערכת לתפקיד מאמן נבחרת הגברים בגלשני RSX. ההסכם ייחתם לאחר כינוס ההנהלה".

שטיינברג אמור להתחיל בתפקידו החדש-ישן ב-1.1.2018 ולהוביל את קמפיין הגברים לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הוא יחליף את ד"ר יאיר סוארי, שביקש לסיים את עבודתו באיגוד השייט מסיבות אישיות .

שטיינברג חתום, בין היתר, על 3 מדליות אולימפיות עם גל פרידמן ושחר צוברי ועל לא מעט הישגים באליפויות אירופה ועולם עם הגולשים הבכירים של ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully