וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייק כהן צפוי להיות בסגל נבחרת ישראל במוקדמות אליפות העולם

15.11.2017 / 10:07

מכבי תל אביב צפויה לאפשר לפורוורד להיות חלק מהנבחרת במשחקים נגד אסטוניה ויוון, והוא לא יטוס עם הקבוצה לברצלונה. המשמעות: יוכל לשחק עם מתאזרח נוסף ולחזק את הסגל משמעותית

שחקן מכבי תל אביב ג'ייק כהן. יותם רונן
ישחק לצד האוול. ג'ייק כהן/יותם רונן

בשורה לנבחרת ישראל - פורוורד מכבי תל אביב ג'ייק כהן צפוי להיות חלק מהסגל בחלון מוקדמות אליפות העולם הנוכחי, ולא ייצא עם הצהובים למשחק נגד ברצלונה בשבוע הבא. כפי שפרסמנו אתמול (שלישי), באיגוד הכדורסל ניהלו בתקופה האחרונה מגעים עם הצהובים על מנת לשחרר את כהן, שנחשב לשחקן מפתח בסגל של עודד קטש, וכחלק ממגמה כללית שמתרחשת בימים אלה ביורוליג הוא צפוי להיות עם הנבחרת. אגב, שחקני מכבי תל אביב הנוספים בסגל הנבחרת - יובל זוסמן, איתי שגב וכרם משעור - צפויים לנסוע למשחק בברצלונה וייתכן שיהיו בסגל למשחק השני בקמפיין, נגד נבחרת יוון בכריתים.

הבשורה עבור הנבחרת היא גדולה במיוחד לאור החלטת פיב"א בחודש שעבר כי כהן ייחשב מעתה לישראלי ולא למתאזרח, כך שיוכל לשחק לצידו של ריצ'רד האוול מהפועל ירושלים. כזכור, כהן היה על תקן מתאזרח במוקדמות יורובאסקט 2015, אך שיחק רק משחק רשמי אחד כשדיאור פישר נח, ובקיץ האחרון סירב להתייצב לנבחרת כי לא רצה לשוב לאותה סיטואציה.

בנבחרת צפויים לפרסם היום את הסגל הסופי לאימונים, כשמי שלא אמור להיות כלול בו הוא ליאור אליהו שביקש להשתחרר ממנו בשבוע שעבר. קטש לא השיב לבקשתו של אליהו בתחילה, אך עם הגעת ההסכם עם מכבי תל אביב על שחרורו של כהן לנבחרת הוא לא יתעקש על הגעתו של שחקן ירושלים לחלון הנוכחי.

עוד בנושא

לפני קמפיין מוק' אליפות העולם: ליאור אליהו ביקש להשתחרר מהנבחרת
בנבחרת ישראל עוקבים אחר מצבו של בר טימור, ששוב לא שיחק בירושלים
נבחרת הנשים פוגשת את פורטוגל (19:30): "אם נבוא בפוקוס בקו האחורי נוכל לנצח"

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ייק כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully