וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזיגזג של ונטורה: אמר שיתפטר, אך הכחיש למרות הוכחה מצולמת

באיטליה ממשיכים לחכות לעזיבתו של המאמן הכושל, שסיפק רגע מביך נוסף ואמר: "השגתי כמה מהתוצאות הטובות ביותר ב-40 השנה האחרונות, הפסדתי רק שני משחקים בשנתיים". מאנצ'יני יחליפו?

ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה. רויטרס
מחכה לפיצויים? ג'אן פיירו ונטורה/רויטרס

באיטליה ממשיכים להתעסק בכישלון הגדול של הנבחרת, שלא העפילה למונדיאל לראשונה אחרי 60 שנה, והכעס בארץ המגף על ג'אן פיירו ונטורה רק הולך וגובר. מאמן האזורי, שמחזיק בחוזה עד שנת 2020, מסרב להתפטר מתפקידו למרות שנחשב לאשם ולאחראי העיקרי למפח הנפגש הגדול. אמש (שלישי) בזמן שעמד לעלות על מטוס, הצליחה אחת מרשתות הטלוויזיה להוציא ממנו מספר מילים.

"אני לא יכול לדבר כרגע", ניסה להתחמק, "בעתיד אתן לכם את כל הזמן שלי והמוכנות לדון בנושא הזה. התנצלתי בפני האיטלקים על התוצאה. זה נורא לראות מונדיאל בלי איטליה, אבל זה כבר קרה ואני לא יכול לעשות כלום לגבי זה. עדיין השגתי כמה מהתוצאות הטובות ביותר ב-40 השנה האחרונות, והפסדתי רק שני משחקים בשנתיים".

ונטורה ביקש מהמראיין שלו להתייחס אליו בנימוס ובתגובה נשאל: "בנימוס, האם תתפטר או לא?" וענה בפשטות "כן", אלא שלאחר מכן שלח הודעת טקסט לרשת הטלוויזיה בה הכחיש שאמר זאת (למרות שצולם!).

עוד בנושא

שוב ראו את הסוליה של המגף: איטליה כבר ידעה השפלות גדולות יותר
רשמית: זלטקו דאליץ' יאמן את נבחרת קרואטיה במונדיאל
פלייאוף העלייה למונדיאל: דנמרק עלתה אחרי 1:5 על אירלנד

הראיון עם ונטורה

אחת ההשערות שעלו, היא שוונטורה ממתים לקבל פיצויים בגובה 700 אלף יורו לפני שיעזוב, מכיוון שחתם על חוזה חדש בחודש אוגוסט. לא ברור האם החוזה הזה עדיין בתוקף, או שמא היה מותנה בהעפלה לגביע העולם. בכל מקרה, ההתאחדות האיטלקית צפויה להיפגש במהלך היום ולדון במצב, כאשר גם על הנשיא קרלו טאבקיו מופעל לחץ להתפטר.

בעניין מחליף פוטנציאלי לוונטורה, השם העיקרי שעלה הוא זה של קרלו אנצ'לוטי, אך גם רוברטו מאנצ'יני מועמד לתפקיד. מאמן זניט סנט פטרסבוג חתום ברוסיה עד 2020 אך עשוי לעזוב מוקדם אם יקבל הצעה מהאזורי. גם שמושל אנטוניו קונטה הוזכר, אם כי קיימת סבירות נמוכה שיעשה קאמבק לנבחרת שעזב בתום יורו 2016. גם מאמן הנבחרת הצעירה של איטליה, לואיג'י די באג'יו, עשוי לקבל את התפקיד היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully